Nouja, als je woning niet veilig is omdat de sloten kapot zijn, dan snap ik dat wel. Tenzij dat de verantwoordelijk van de huurder is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En dan weiger je huur te betalen he
Daarom, en het is voor een rechtbank en alles geweest. Ik heb nog wel enigsinds vertrouwen in ons "systeem" dat ze niet zomaar mensen buitentyfen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, als je woning niet veilig is omdat de sloten kapot zijn, dan snap ik dat wel. Tenzij dat de verantwoordelijk van de huurder is.
Maar dan bewandel je wel de officiële weg en niet op eigen houtje stoppen met huur betalen. En dat is niet een traject van 1/2 maanden alvorens het bij de rechter komt en de rechter uitspraak doet en ontruiming plaatsvindtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, als je woning niet veilig is omdat de sloten kapot zijn, dan snap ik dat wel. Tenzij dat de verantwoordelijk van de huurder is.
Tsja, als het door de rechtbank heen is geweest dan is het hun eigen schuld. Vraag me af hoe ze aan die box komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Daarom, en het is voor een rechtbank en alles geweest. Ik heb nog wel enigsinds vertrouwen in ons "systeem" dat ze niet zomaar mensen buitentyfen.
http://www.destentor.nl/a(...)-westdorpe-1.4184781
Achterstallig onderhoud geeft je nog geen recht geen huur meer te betalen. De legale gang is dan via de huurcommissie huurverlaging afdwingen. Maar dan denk ik eerder aan geen werkende verwarming (-80% meen ik) dan sloten vervangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
Nouja, als je woning niet veilig is omdat de sloten kapot zijn, dan snap ik dat wel.
Als ze (vorlgens het artikel tenminste) de huur hebben vastgehouden zouden ze een flink potje moeten hebben. Kunnen ze ook ergens een stacaravan voor huren, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, als het door de rechtbank heen is geweest dan is het hun eigen schuld. Vraag me af hoe ze aan die box komen
Ik vind deuren die niet dicht kunnen toch echt wel net zo erg als verwarming die niet werkt hoor. Veiligheid enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Achterstallig onderhoud geeft je nog geen recht geen huur meer te betalen. De legale gang is dan via de huurcommissie huurverlaging afdwingen. Maar dan denk ik eerder aan geen werkende verwarming (-80% meen ik) dan sloten vervangen.
Zes maanden minimaal als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dan bewandel je wel de officiële weg en niet op eigen houtje stoppen met huur betalen. En dat is niet een traject van 1/2 maanden alvorens het bij de rechter komt en de rechter uitspraak doet en ontruiming plaatsvindt
Dit geeft een heel andere kijk: "De achter- en voordeur sloten niet meer en reparatie bleef uit".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)-westdorpe-1.4184781
Zeeland, daar gebeurt nooit iets.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik vind deuren die niet dicht kunnen toch echt wel net zo erg als verwarming die niet werkt hoor. Veiligheid enzo.
Ik heb het meegemaakt met een buurman die ook een instelling had van niet betalen en dat duurde 1,5 jaar voor hij eruit wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik vind deuren die niet dicht kunnen toch echt wel net zo erg als verwarming die niet werkt hoor. Veiligheid enzo.
Maar geeft je nog geen recht je huur achter te houden.
[..]
Zes maanden minimaal als ik me niet vergis.
Ik woon er zelf, gebeurt inerdaad nooit iets.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zeeland, daar gebeurt nooit iets.
Kijk even de reactie onderaan de pagina:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit geeft een heel andere kijk: "De achter- en voordeur sloten niet meer en reparatie bleef uit".
Namelijk: "sloten" als verleden tijd van "sluiten", en niet van "deursloten".
Toch blijft het een raar verhaal als voor- en achterdeur tegelijk niet meer sluiten...
quote:Moderatie - Rapporteer! - Jammer dat het maar een half verhaal is. Ze zijn in juni uit hun huis gezet en wonen sinds enkele weken in deze garage box. Waar hebben ze de andere 6 maanden gewoond? En wat is er toen nog allemaal gebeurd waardoor ze nu in die garage leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |