Deze is inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:56 schreef destrovel het volgende:
De lingonberrylimonade van de IKEA![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed. Waar haal je dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Mr Fitzpatrick - Rhubarb & Rosehip: http://www.mrfitzpatricks.com/product/rhubarb_rosehip/
Niet echt een limonade siroop, maar komt op hetzelfde neer.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Siropen van Monin vind ik erg goed
voor sport is het wel handig, maar het is wel een calorieenbom geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:36 schreef mvdejong het volgende:
Karvan Cevitam bosbessen, dat gebruik ik als drank tijdens het fietsen (met een schepje zout erin).
Waar komt deze vandaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Deze is inderdaad lekker!.
Voor nu ga ik voor deze:
[ afbeelding ]
KC is helemaal geen calorieėnbom. Tis gezonder dan frisdrank en er zit 75% gemixt fruit in de siropen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voor sport is het wel handig, maar het is wel een calorieenbom geloof ik
Aangezien ik volgens mijn fietscomputer 3000 tot 8000 Cal verstook op een tocht, heb ik die calorieen eerder nodig dan dat ik ze als nadeel zie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voor sport is het wel handig, maar het is wel een calorieenbom geloof ik
Hoeveel kilometer fiets je daarvoor? Volgens mij moet je flink doortrappen om op 600Kcal per uur te komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Aangezien ik volgens mijn fietscomputer 3000 tot 8000 Cal verstook op een tocht, heb ik die calorieen eerder nodig dan dat ik ze als nadeel zie.
De 8000 (ok, rond de 7800) heb ik dit jaar een paar keer gehaald op dagen dat ik een toertocht van 180 km deed. Maar een rondje op de racefiets krijgt fan mijn Garmin rond de 1000 Cal per uur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer fiets je daarvoor? Volgens mij moet je flink doortrappen om op 600Kcal per uur te komen
Ik koop ze bij Foodelicious.nl (ook webshop). Heb ook cordials van Bellevoir gehad en die heb ik van Buiten in R'dam (geen webshop).quote:
True!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:52 schreef SquashBanana het volgende:
Tropisch fruit van appie huismerk
Ga ik denk ik eens halen, die jam is ook erg lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:56 schreef destrovel het volgende:
De lingonberrylimonade van de IKEA![]()
[ afbeelding ]
Ik zag vanmiddag de viooltjes-siroop van Monin in de Delhaize staan, ik ben nieuwsgierig genoeg om het de volgende keer mee te nemen.quote:
Maar je moet er eerst voor sparen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag de viooltjes-siroop van Monin in de Delhaize staan, ik ben nieuwsgierig genoeg om het de volgende keer mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |