Beter dan de oude Amba's, de beste stoelen om in te zitten zijn wel die vis a vis klapstoeltjes waar de kinderwagens kunnen staan vind ik. ;-)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef dennistd het volgende:
De Citea's hier zitten niet slecht volgens mij.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef dennistd het volgende:
Hier in Twente vind ik lijn 64 de mooiste lijn (met name Ootmarsum-Tubbergen), en de rest van de lijnen is ook niet verkeerd. De Citea's hier zitten niet slecht volgens mij, en ze hebben stopcontacten (wel even aan de chauffeur vragen of ie ze aanzet).
Wat een fars zeg. Eerst waren er grote Gadobussen rond Winschoten, toen kwam de Belbus van Gado.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Groningen investeert dit jaar wederom fors in het busvervoer. Ditmaal zijn stadslijn 11, het gebied rond Oldambt en de Qliners aan de beurt.
Op lijn 11 gaan drie dubbelgelede hybride bussen van Hess rijden. Deze lijn loopt nu vanaf het CS via Grote Markt en Station Noord naar Zernike en Reitdiephaven (-Zuidhorn). In de toekomst wordt dit: Europapark, UMCG Noord, Station Noord, Zernike, Reitdiephaven (-Zuidhorn).
Rond Winschoten (Oldambt) zullen nieuwe midibussen gaan rijden op buslijnen waar een 12-meterbus te groot is. Op de Qliners naar Emmen, Assen en Stadskanaal gaan 15 meter bussen rijden in plaats van de 12 meter lange bussen die er nu rijden.
Het nieuwe materieel moet na deze zomer gaan rijden.
http://ovnieuwsuitgroning(...)euwe-q-link-lijn-11/
Voor een groot deel wel jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:39 schreef marcel.nl het volgende:
Oh en de 15 meter Qliners; Kan me herinneren dat er 15jaar geleden 15meter Agglo-liners kwamer. Alles herhaalt zich.
Ben wel benieuwd. Zou wel gaaf zijn als we hier in Grunnen 15meter Citaro3 bussen zouden krijgen en kleine citaro bussen rond Winschoten (in plaats van Optares ofzo). Alles lekker Mercedes.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
dat zal niet helemaal lukken, want die 24 meter lange bussen worden besteld bij Hess dat overigens ook banden heeft met Mercedes.
In denk dat ze geen Citaro's, maar Integro's bestellen voor de Qliners en die midibussen? Misschien wel die optares van VDL
Mag ook het vorige model zijn. Heel GD rijdt op de nieuwe Qlinks na met die bussenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:05 schreef Gnittoo het volgende:
De nieuwe citaro is niet eens meer in 15m te krijgen volgens de Mercedes website.
Meh. Waarom niet een keer een mooie Solaris?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Mag ook het vorige model zijn. Heel GD rijdt op de nieuwe Qlinks na met die bussen
Bussen van VDL met banden van Mercedes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
dat zal niet helemaal lukken, want die 24 meter lange bussen worden besteld bij Hess dat overigens ook banden heeft met Mercedes.
In denk dat ze geen Citaro's, maar Integro's bestellen voor de Qliners en die midibussen? Misschien wel die optares van VDL
nee, beter lezenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bussen van VDL met banden van Mercedes?
Je zal achteruit moeten met zo'n ding.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Wat een hondslelijk ding zeg![]()
Hess impressie:
[ afbeelding ]
Een beetje chauffeur heeft daar niet zo heel veel moeite mee, of je moet echt rare bochten achteruit maken..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je zal achteruit moeten met zo'n ding.
Ook leuk, maar dan alleen als er een groene teckel voorop de bus wordt gezet, dat hoort zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Meh. Waarom niet een keer een mooie Solaris?
We hebben die uiteindelijk nog gedaan afgelopen zaterdag en inderdaad; mooie rit!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef dennistd het volgende:
Hier in Twente vind ik lijn 64 de mooiste lijn (met name Ootmarsum-Tubbergen), en de rest van de lijnen is ook niet verkeerd. De Citea's hier zitten niet slecht volgens mij, en ze hebben stopcontacten (wel even aan de chauffeur vragen of ie ze aanzet).
Waarom zou dit een ex-gvu bus zijn dan? Heel België rijdt met deze bussen / is Belgisch. Ik meen grijze stoelen te zien zoals de Lijn daarmee rijdt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een aantal oude GVU bussen hebeen een plekje gevonden in Belgie als ik het goed zie
http://www.rides.nl/nieuw(...)ar-planckendael.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |