Gezelligheid, qua familie was echt bijna niemand erquote:
nice mattiequote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bro gaat ook mee naar NY. Wordt wel bazenvakantie
Amerika is de ENIGE reden dat wij niet in diepe armoede leven onder een sovjet regime.quote:
Haha, geld cashen is ook niet verkeerd neequote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezelligheid, qua familie was echt bijna niemand erMaarja
Prima winst
okquote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is de ENIGE reden dat wij niet in diepe armoede leven onder een sovjet regime.
Wij zouden dagelijks Amerika moeten pijpen uit dankbaarheid ja.quote:
Ga denk ik wel nba wedstrijdje meepakken daarquote:
doe ook MLBquote:Op maandag 20 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga denk ik wel nba wedstrijdje meepakken daar
ja, volle week. In augustus.quote:
Dat valt meequote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, geld cashen is ook niet verkeerd nee
ah vandaar. Zat al op die site te kijken van dat gebouw waar ze die wedstrijden houden, Madison Square Garden. Was alleen concert van Billy Joel in augustusquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt meeMaar ¤75,- voor Freshcotton.nl, beschermhoes voor mijn macbook (zo eentje die je er om heen klikt, altijd goed) en van mijn broertje het laatste Album van de JVT
Ja Natúúrlijk!
Shotglaasjes, drank en een doosje hele fijne sigaren van vrienden van me.
dus, die cadeau bonnen, New Balance lijkt me wat, welke van de 3?
[ afbeelding ]
Greyquote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt meeMaar ¤75,- voor Freshcotton.nl, beschermhoes voor mijn macbook (zo eentje die je er om heen klikt, altijd goed) en van mijn broertje het laatste Album van de JVT
Ja Natúúrlijk!
[ afbeelding ]
Groen. Van Rotterdam.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja Natúúrlijk!
[ afbeelding ]
Daar heb ik nou geen seconde bij nagedacht.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
De Don dacht dat mijn username daarop gebaseerd was
Maar goed dat je dat erbij zet.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik nou geen seconde bij nagedacht.
Niks tegen de Don uiteraard.
groen of roodquote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja Natúúrlijk!
[ afbeelding ]
Ik niet, heb voor 3 jaar schoenen waarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet ook binnenkort nieuwe schoenen
Zij is mee?quote:
quote:
Dat @ vind ik echt raarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw zijn thuiswedstrijden fokkie
Nice. Al heb ik niet veel verstand van Baseballquote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw zijn thuiswedstrijden fokkie
Ik kijk het in de zomer echt elke dagquote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Al heb ik niet veel verstand van Baseball
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |