Voor wat?quote:
Je mag af en toe ook wel zwakte tonen, maar als het weer beter gaat bedank je hem en vertel je hem hoe het zit/dat je je nu weer beter voelt?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik heb het niet duidelijk in mijn openingspost gezet. Maar heb ze niet beledigd hoor. Ik heb enkel kenbaar gemaakt dat ik me niet goed voel en mijn stem trilde (omdat ik bijna in huilen moest uitbarsten). Ik schaam me meer voor mijn collega omdat het een man is. Hij reageerde geschrokken ofzo en liep meteen weg.
Toch wel uitleggen? Of kan ik gewoon net doen als er niks gebeurd was....quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef GizartFRL het volgende:
Blue monday
Emoties delen met derden hoeft niet erg te zijn, mits je dit niet op dagelijkse basis gaat doen.
Gewoon naar je werk morgen en eventueel wat eerder om uit te leggen aan je leidinggevende waarom je zo reageerde. Het zijn uiteindelijk ook maar mensen.
Zelfs de grootste vrouwen/mannen in de wereld hebben keihard jankend op de bank gezeten, soms is het ook wel goed om het eruit te laten ipv het laten opkroppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef girlygirl8 het volgende:
Mijn grote angst is nu dat iedereen mij een zwakkeling vindt. Een jankbal.
Je geeft aan dat het je dwars zit. Toen ik thuis problemen had ben ik ook naar mijn werkgever gestapt voor een gesprek.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Toch wel uitleggen? Of kan ik gewoon net doen als er niks gebeurd was....
Ik heb bij mijn leiddinggevende al een keer eerder bijna moeten huilen. Ook bij mijn baas (2 weken terug). Die is er toen goed mee omgegaan, waardoor ik mij achteraf niet schaamde.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:57 schreef aequus het volgende:
[..]
Zelfs de grootste vrouwen/mannen in de wereld hebben keihard jankend op de bank gezeten, soms is het ook wel goed om het eruit te laten ipv het laten opkroppen.
Ze zullen je pas als zwak zien als je dit elke dag doet
Dat zou ik dus nooit durven. Is dat wel zijn taak?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het je dwars zit. Toen ik thuis problemen had ben ik ook naar mijn werkgever gestapt voor een gesprek.
Je kunt doen alsof er niets gebeurd is, maar dat is er wel. Zelf zou ik er opener over zijn.
Geen idee of dat zijn taak is. Ik ken jouw bedrijf niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit durven. Is dat wel zijn taak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |