quote:
Ik denk dat ze bij Guus Hiddink in de Koreaanse kliniek ligtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Maaruh, even serieus. Waarom is ze er niet?
Ligt op de bank uit te hijgen van ESNS. (Haar eigen woorden, zie 3voor12 FB-pagina).quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Watjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt op de bank uit te hijgen van ESNS. (Haar eigen woorden, zie 3voor12 FB-pagina).
Meer gewicht geeft minder stamina.quote:
2 dagen uitrusten volgens Paul net bij Domien.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het echt heel kut.quote:
Als ik echt een keuze moet maken luister ik liever hier naar dan naar Rita Ziporameuk of Eefje de Visseraids.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel kut.
Echt.
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paulgod is god af.
Al is Mirror Manu nog wel een beetje te doen de eerste minuut.
Z'n liveset was pas kut.
Cashmere Cat is niet te redden.quote:
Oh hij is weer paulgodquote:Op maandag 20 januari 2014 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Dit moet ie gewoon draaien van Roos of Wilbertgod.
Paulgod blijft Paulgod.
Kom maar doorrrrquote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cashmere Cat is niet te redden.
Oh jullie krijgen nog een topverhaal van me
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
MIDNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITY
Eerder een vloekshow, gok ikquote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja leuk verhaaltje hier:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
Dit verhaal komt me bekend voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja leuk verhaaltje hier:
Ik heb eerder deze avond een blok hout tegen het plafond met een lamp er bovenop geraakt met een projectiel.
Hierdoor ging de plank naar beneden.
Daarna was het een keiharde topshow
Heeft ook in het VI topic gestaan inderdaad.quote:
Mwah, ik was meer in shock want het was bijna bovenop me gevallen. Dan had ik hier nu niet gezeten..quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ook in het VI topic gestaan inderdaad.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is it mie you're looking for
Dan had ik Pino onder de arm genomen en waren we je komen redden en knuffelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik was meer in shock want het was bijna bovenop me gevallen. Dan had ik hier nu niet gezeten..
Bazentopic jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
Topicreeks: Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had ik Pino onder de arm genomen en waren we je komen redden en knuffelen.
Nog niet.quote:
Noesjequote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had ik Pino onder de arm genomen en waren we je komen redden en knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |