Met een jongere auto kan je ook pech krijgen hoor. Maar als ie altijd goed rijdt dan zou ik gewoon gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef Hendroit het volgende:
Die van mij is uit '94. Ik heb een keer gehad dat de stappenmotor vast zat, verder geen problemen mee gehad. Mijn auto moet ook rond die tijd gekeurd worden en dan doe ik er gelijk een beurt bij.
Maak je je ook zorgen of je met deze auto tot het eind van de maand wel elke dag op je werk en weer thuis kan komen? Is het antwoord ja, zorg dan dat alle werkzaamheden gedaan worden die je zorgen wegnemen of koop een andere auto. Is het antwoord nee, dan is er ook geen reden om je zorgen te maken over een simpel ritje naar het buitenland. Als je auto het in Nederland gewoon 'altijd' doet, dan valt hij echt niet zomaar uit elkaar zodra je de grens over bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef Hendroit het volgende:
Die van mij is uit '94. Ik heb een keer gehad dat de stappenmotor vast zat, verder geen problemen mee gehad. Mijn auto moet ook rond die tijd gekeurd worden en dan doe ik er gelijk een beurt bij.
owwquote:
BTDTquote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kan een BMW echt wel hebben hoor. Maak je geen zorgen. Deze wagens zijn haast niet stuk te krijgen.
quote:
klopt, maar 90% van de lease-rijders die ik ken trappen hun auto's genadeloos af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Palomar het volgende:
Ach, met een nieuwere auto kun je net zo goed problemen hebben. Al een aantal keer verhalen van collega's met relatief nieuwe lease-auto's gehoord waarbij net tijdens de vakantie de turbo kapot gaat of ernstige motormanagementstoring waardoor ze niet verder konden.
Autorijden blijft altijd een gok of je aankomt
Die motoren zijn ook onverwoestbaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:47 schreef blup het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben afgelopen zomer met een oude Vectra '98er 1.6 benzine 250dkm naar Italië geweest. Met vouwwagen over de Brennerpas, volle gas in zijn 3 omhoog. Uit eindelijke eindstand, lekke band voor door gescheurd ventiel en airco leeg.. Natuurlijk in de file in de volle zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |