ja waarom adoreerde jij het danquote:
oooh spannendquote:
Waarom?quote:
mag ik in jouw plaats?quote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
zullen we een keer naar de paus en dan gek doen
quote:
ja goedquote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is pausquote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lutjebroek is een landelijk bekende plaatsnaam als naam voor een klein gehucht in de polder en als een algemene omschrijving van een kleine plaats zonder enig belangquote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb zo vaak van Lutjebroek gehoord maar weet niet meer waarover
Ik had wel door dat dit van Wiki kwam. Jij gebruikt nooit interpunctie of meer dan acht woorden in jouw posts.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lutjebroek is een landelijk bekende plaatsnaam als naam voor een klein gehucht in de polder en als een algemene omschrijving van een kleine plaats zonder enig belang
van wiki
Geen zin meer in neequote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had wel door dat dit van Wiki kwam. Jij gebruikt nooit interpunctie of meer dan acht woorden in jouw posts.
oh nee ergens anders vanquote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lutjebroek is een landelijk bekende plaatsnaam als naam voor een klein gehucht in de polder en als een algemene omschrijving van een kleine plaats zonder enig belang
van wiki
zullen we dat ook doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Miste die scheur net
Wel leuk gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |