quote:
quote:
ILLUMINATIE!quote:
ik ben blindquote:
Zou je denken? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar op dit moment ben ik tot ongeveer alles bereid.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Internepper het volgende:
smeer wat pindakaas over je body, is het binnen no-time weg
hihahoquote:
Moet je vechten dan, ik ben ninja met mijn mattiesquote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ninja he achterlijke gladiool die je er bent!
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er trechterklacht staatmij hieronder:
Jup heb het zelf ook gehad. Ongeveer 30 minuten laten intrekken, dan met warm water schoon spoelen en de volgende dag is het weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar op dit moment ben ik tot ongeveer alles bereid.
Ik zou het een hond laten oplikkenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Internepper het volgende:
[..]
Jup heb het zelf ook gehad. Ongeveer 30 minuten laten intrekken, dan met warm water schoon spoelen en de volgende dag is het weg.
Jij wel natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het een hond laten oplikken
Okee wacht ik test het meteen uit. Zo terug en dan doe ik verslag van mijn bevindingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Internepper het volgende:
[..]
Jup heb het zelf ook gehad. Ongeveer 30 minuten laten intrekken, dan met warm water schoon spoelen en de volgende dag is het weg.
Dat kleine bobbeltje naast je lurven.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar, TS, wat is een lo nou precies?
Ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat kleine bobbeltje naast je lurven.
Dat is wel erg intiem he. Zoek het maar eens op op internet, daar kan je het vast wel vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Heb je geen pics ofzo?
Ga eens op je hurken zitten, je voelt nu toch een spanning in je lurven? Dat betekent dat je lo uitgerekt is en dat er verder niks aan de hand is. Voel je dit niet, is je lo droog. Kan verder niet veel kwaad, maar wel erg vervelend.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Heb je geen pics ofzo?
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is wel erg intiem he. Zoek het maar eens op op internet, daar kan je het vast wel vinden.
Hier vind je meer info, vooral de eerste hit zegt al veel https://www.google.nl/#q=%22droge+lo%22&safe=offquote:
Waar zitten je lurven?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga eens op je hurken zitten, je voelt nu toch een spanning in je lurven? Dat betekent dat je lo uitgerekt is en dat er verder niks aan de hand is. Voel je dit niet, is je lo droog. Kan verder niet veel kwaad, maar wel erg vervelend.
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Als het goed is is de afstand tussen je lo en je lurven niet zo groot.quote:
Naast je lo natuurlijk. Makkelijk te vinden, vooral als die droog is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |