zo.. goede bn-ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee.
Deelnemers: Koen Verweij, Jeffrey Wammes, Dave Roelvink, Andy van der Meijde, Melisa Schaufeli, Dikke Dennis, Nathalie Makoma, Regilio Tuur, Britt Dekker, Femke Meines, Anna-Alicia Sklias, Joey Spaan , Sylvia Geersen,Marijke Helwegen, Lucia Rijker en Peter Jan Rens.
SBS6 publiekniveau hè....wel ff aanpassenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
"Lekkere Hagenees."![]()
Hij is dom en hij ziet er niet uit.
was wel de leukste van chersoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
"Lekkere Hagenees."![]()
Hij is dom en hij ziet er niet uit.
Het mannelijk lelijk is goed vertegenwoordigt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het (natuurlijk) vrouwelijk schoon valt tegen dit jaar
Veel camerageile figuren.quote:
quote:
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hunquote:
barbiequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel camerageile figuren.
[..]
Barbie en Jokertje. En Tijgertje was zo lekker aso.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hun
Je hebt er in elk geval wel het e.e.a. van geleerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hun
ik ben limburger, ik mag dat zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt er in elk geval wel het e.e.a. van geleerd
Nee nee...dat is alleen een excuus als het van boven de rivieren komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben limburger, ik mag dat zeggen
Kan ik ook even mijn bord afwassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |