De teringquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weddenschapje ervan maken? Wint Feyenoord doneer ik nog een tientje, wint Ajax doneer jij een tientje aan de bijtjes.
Nee.Ik kan mn tientje hard genoeg gebruiken in de kroeg dalijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weddenschapje ervan maken? Wint Feyenoord doneer ik nog een tientje, wint Ajax doneer jij een tientje.
quote:
als jullie nou gewoon wegblijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
Is het nu cachet en Tjacka tegen de kakkerlakken?
Leuke grapquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
kaartenmeneer: ''mag ik jouw ID even zien?'' ''KOM JIJ UIT ROTTERDAM!?''
ik: ''KEN JE DAT NIET HOREN DAN?''
en dan mag ik er niet meer in
iets met, ze halen je dr toch niet uit met je kapselquote:
NO ONE LIKES US, WE DON'T CAREquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
Is het nu cachet en Tjacka tegen de kakkerlakken?
nee morgenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iets met, ze halen je dr toch niet uit met je kapsel
HI HA HO HA HA HA HI HA HO
ben je nog naar de kapper geweest vandaag?
Vooral met de bijtjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
De tering
Zo veel medelijden met die mensen?
quote:
Als dit zo zou zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jimbo Be Like
I am the invisible mod
wat is dit nou weer voor weddenschapquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weddenschapje ervan maken? Wint Feyenoord doneer ik nog een tientje, wint Ajax doneer jij een tientje aan de bijtjes.
Jij hebt een krat bier gewonnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor weddenschap
Goed van je !quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee morgen
vandaag keihard geleerd ditdat
Een goeie natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor weddenschap
Sportclub Feijenoord - AFCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |