Ja dat is balen he? Hoeveel lakjes zou jij willen? (als in, wie weet is samenbestellen wel te doen)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Mwehh illamasqua heeft lakjes van 5 pond en vandaag nog es extra 10% korting maar 13 euro voor shipping maakt t gelijk weer duur
Ja 1 maar, daarom is t ook zo baggerquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is balen he? Hoeveel lakjes zou jij willen? (als in, wie weet is samenbestellen wel te doen)
Ja daaromquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Staat sowieso goed op zn CV in de toekomst dus dat is sowieso winen je weet maar nooit wat voor openingen er ontstaan
Bij mij landde hij pas tijdens het lezen van deze postquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik was even vergeten wie mord was
Hai.quote:
Ik werd vannacht wakker met koppijn, irritant blijft dat toch. Ik ben nu moed aan het verzamelen om hier aan de opruim te gaan..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hai.![]()
Ik vandaag vol ambitie beginnen aan het toonbaar maken van mijn kamer, krijg ik net zoals gisteravond heel erg hoofdpijn.
En bij mij nu pasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij landde hij pas tijdens het lezen van deze post
Ja inderdaad. En dan vooral als je zulke ambitieuze plannen hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker met koppijn, irritant blijft dat toch. Ik ben nu moed aan het verzamelen om hier aan de opruim te gaan..
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alles is goed gegaan en ik ga nu poezebeest halen
Kan nog altijd veranderen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Baaahh waarom bedenk ik nu pas wat ik echt wilzal ik er nog een economie bachelor bijnemen? /mongool
Yayquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alles is goed gegaan en ik ga nu poezebeest halen
Één geruststelling, ik wissel nog steeds elk half jaar van wat ik wil. En ik vermoed dat je dat je hele leven blijft houdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kan nog altijd veranderen hoorVriendin van mij is na het behalen van haar bachelor een half jaar stage gaan lopen in Madrid, daarna aan twee masters begonnen en is daar nu bijna mee klaar.
Alleen is ze het laatste half jaar steeds meer een andere richting aan het opgaan qua interesses![]()
Conclusie, mensen moeten gewoon nog steeds te vroeg beslissen i.m.o. :v Ik weet nu ook pas dat ik dit gewoon echt wil. En morgen assessmentHeb nog niets aan mijn portfolio gedaan want ik weet niet hoe en wat ik het wil
Kom jij bij mijn familie dan krijgt jouw vader mijn eetzeikerd als familiequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, mijn pa en eten.
De groente is te herkenbaar en hij vreet het niet.(Nee, zo slecht kook ik niet)
Goeien deal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom jij bij mijn familie dan krijgt jouw vader mijn eetzeikerd als familie
Hmmpff ik weet niet of dit goed of slecht nieuws isquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Één geruststelling, ik wissel nog steeds elk half jaar van wat ik wil. En ik vermoed dat je dat je hele leven blijft houden.
Altijd fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn kamer is zo schoon en netjes.
Echt zo fijn! Grondigste schoonmaak sinds ik hier kwam wonen.quote:
Goed nieuws, maakt je leven vanaf *nu* een stuk leuker & interessanterquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmmpff ik weet niet of dit goed of slecht nieuws isPhehe.
En dan nu even mijn portfolio in elkaar knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |