HAHAHAH ik had niet eens gezien dat jij het wasquote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh ik had die van mij naar spees gestuurd
Maar ik gok wel dat ze meerdere adv afgegaan zijn
WATquote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAHAHAH ik had niet eens gezien dat jij het was
Volgens mij hebben we die ook al eens gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip, koop NIET de sichuan woksaus van AH eigen merk. Zelf bram vrat het niet zo heet. Nu nachos op ermnerm
Ja ik dus na 2 happen ook niet, en brum na 5 happenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:22 schreef megamandy het volgende:
Nagevraagd, jep was ook die sausGodverdomme man, na twee happen kan ik al niet meer
Ja ik keek snel op mijn telefoon, ik heb heul niet naar de afzender gekeken johquote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT
hahahah, daarom zei k nog niet op report rammen want anders heb ik problemen met de zooi die k verkoop :v
problem? :vquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik keek snel op mijn telefoon, ik heb heul niet naar de afzender gekeken joh
ik dacht dat je trouwring op ging ruimen en dacht WTF MOET JIJ ONS IETS VERTELLENquote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik dus na 2 happen ook niet, en brum na 5 happendat was echt fantastisch.
Nu de touwtering weer opruimen fml
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zelf lasagne bolognese gemaakt zonder pakjes ed, nerm! Veel te veel gegeten
Eigenlijk heel weinigquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy blijft weer porren, IT IS ON BITCH
Wel genoeg kruiden enzo dusquote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig![]()
Bolognesesaus met ui, knoflook, gehakt, tomatenpuree, gepelde en gezeefde tomaten en wat zout/peper/suiker/sambal/laurierblad en Italiaanse kruiden. En dan in een van de lagen nog plakjes mozzarella. En bovenop een bechamelsaus en wat kaas
Oooo die had Baas laatst ook gemaakt, ZO. LEKKER.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eigenlijk heel weinig![]()
Bolognesesaus met ui, knoflook, gehakt, tomatenpuree, gepelde en gezeefde tomaten en wat zout/peper/suiker/sambal/laurierblad en Italiaanse kruiden. En dan in een van de lagen nog plakjes mozzarella. En bovenop een bechamelsaus en wat kaas
Zeker!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooo die had Baas laatst ook gemaakt, ZO. LEKKER.
Ja fulltime. hij had het ook liever anders gezien maar het is niet anders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Fulltime thuiswerken ja? Een dag per week is leuk, maar alle dagen pffff
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja fulltime. hij had het ook liever anders gezien maar het is niet anders.
Het af en toe ook wel lekker hoor! Eigen dag indelen, geen reistijd en dus langer kunnen slapen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh thuiswerken lijkt me echt heerlijkmaar kan me wel voorstellen dat het minder is, omdat je ook niet 'uit huis' komt en geen collega's enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |