Op donderdag 16 januari 2014 11:06 schreef Sportura het volgende:Ik wil even wat van me afschrijven...
Klein jaartje geleden is het uitgegaan met m'n ex vriendin en ach laten we het er op houden dat dingen niet helemaal lekker zijn gelopen en dat ik daar best wat last van heb gehad...
Maar goed, vrienden, sport, prima sociaal leven en ach, er zijn ergere dingen in het leven...
Zo ook dus regelmatig in de kroeg te vinden en daar kom ik op een gegeven moment een verschrikkelijk leuke meid tegen die ik eigenlijk al jaren ken maar meer in de zin van: "hey, hoi, hoe gaat het" en verder niks.
Tot we eens telefoonnummer uitwisselen en van het een komt het ander dus na het stappen afzakkertje bij mij thuis, beetje babbelen, gezellig en zo komt het dat we steeds vaker elkaar zien en het verder gaat dan vrienden zijn, laten we het houden op friends with benefits ! Heel veel en fijne benefits !
Tot daar zie ik jullie denken van: Ja, en je probleem is?
Voor de buitenwereld hebben we niks samen, niemand weet van ons omdat we eigenlijk gewoon vrienden zijn, ja we flirten wel in de kroeg maar zijn niet klef dus niemand gives a fuck.
We praten wel veel over van alles en nog wat en zo kwam ook ter sprake dat een vriendin van haar me wel zag zitten en me wel wilde zoenen, ik merkte dat al wel eerder dus in kuil trappen we even niet dus hè...
Maar toen gaf ze aan dat ze wel verliefd op me werd en dat ze dat eigenlijk niet wilde maar juist alleen bij de gedachten van mij die vriendin zoenen al een knoop in haar maag kreeg...
Ik haar verteld dat ik haar eigenlijk ook wel meer dan leuk begon te vinden en dat ik daar totaal geen problemen mee had...
Nu hoor ik jullie wederom denken: Fuck ! Wat is nou het probleem !!!!
Nou nu komt het... We zijn een aantal maanden verder en het gaat nog steeds top, ze slaapt regelmatig bij me, is bijna iedere avond bij me maar nu komt het:
Ze heeft voor zichzelf besloten dat ze niks met me verder wil ondanks dat ze verliefd werd want ze is geen relatie materiaal zegt ze.
Gezien haar voorgaande relaties is ze tot de conclusie gekomen dat alles goed en aardig is tot ze een relatie krijgt en dat ze dan het fout gaat doen en mij dus pijn gaat doen
Klassiek gevalletje bindingsangst dus...
We hebben het er veelvuldig en láááááng over gehad maar op een of andere manier bereik ik haar niet...
Nu heb ik al een aantal keren geprobeerd een stapje terug te doen, maar telkens als ik een stapje terug doe dan vult zij dat gat weer op, ze zoekt het wel constant op. En als ik dan aangeef van: joh, misschien is het beter wat afstand te nemen, dan zegt ze iets in de trant van: Joh, maar het is toch fijn samen zoals het nu gaat? Waarom dan een label erop plakken en de tijd zal het leren...
Wat moet ik hier nu mee? Ik weet het soms gewoon even niet...
Aan de ene kant denk ik van: fuck it, het is prima zo, friends with benefits, maar aan de andere kant mis ik net dat stukje extra zeg maar...
P.s. Even voor de beeldvorming, we zijn beiden 30 dus we weten beiden wel hoe dingen werken