SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
DSL heeft ook meer coins als ik. en veel IF's in zijn club zitten. in het begin bewaarde ik alle IF's die ik uit pakjes had gekregen, had er een stuk of 20![]()
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Dit team:
[ afbeelding ]Lucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
![]()
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze primaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorLucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepelquote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze prima
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen![]()
![]()
Dat is inderdaad een andere rolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In tegenstelling tot voorgaande jaren bewaar ik dit jaar alleen maar spelers waar ik mee speel of die ik wil bewaren. Resultaat is wel dat ik veel minder Ieren heb dan voorgaande jarenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn pagina 2 staan ook maar 3 NIF'smoet eens wat zooi gaan verkopen.
![]()
![]()
Hoe hoog is je clubvalue?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik sta overigens pas 5e in mijn lijst qua clubvalue, achter 4 medefokkers.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Maver24 het volgende:
hoe ziet jullie eerste pagina eruit van jullie club ?![]()
![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEZweefbuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEDie Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zojuist dit verkocht
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Sla je slag...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.
En zojuist dit verkocht
[ afbeelding ]
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Ik koop die krengen niet, heb nog tientallen rotzooi spelers uit packs van vorige week die ik moet verkopen. Marges van 150 a 200 zijn de moeite niet waard.![]()
Shadow op Silvaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra onderbroek jizzvlek
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon
FUT op Nederlandsquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Shadow op Silva
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon![]()
![]()
http://www.sofifa.com/en/14w/p/148217-santiago-vergini
191cm, 75 pace, 82 strength
Zit niet in FUT, maar hij gaat naar Sunderland.![]()
quote:
Geojen comebackOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dutch = Nederlands. hi ha ho, echt goej was die.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor, gewoon een Engels woord.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dutch = Nederlands. hi ha ho, echt goej was die.
Nederlands is de Nederlandse vertaling van dat woord en die is kut, net als de Nederlandse vertaling van FUT.![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEzeefuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
scoorde met zijn dikke pens ook nog de gelijkmaker in de laatste minuut tegen eagles![]()
![]()
![]()
Kat, Handschoen en Jager kut vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een Engels woord.
Nederlands is de Nederlandse vertaling van dat woord en die is kut, net als de Nederlandse vertaling van FUT.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bewaker voor je kat zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kat, Handschoen en Jager kut vinden.![]()
![]()
Ja ik moet eigenlijk even schaduw kopen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nog een seizoenskaart pakket in mijn winkel staan, hopelijk zitten er niet te veel verbruiksitems in.![]()
IF Feghouli is ook goedkoop trouwens
Moeilijk te linken uiteraard, maar ik vond de NIF erg fijn (ondanks de 3* skill)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat lijkt mijn team wel. Rechterkant precies hetzelfdequote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra onderbroek jizzvlek![]()
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).quote:![]()
Dat komt omdat wij bazen zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn team wel. Rechterkant precies hetzelfdeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als wide of center cam?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef el-blanchito het volgende:
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet hem nog proberenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef el-blanchito het volgende:
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelen![]()
in dit team. in theorie zou het bazig moeten spelen![]()
http://www.easports.com/u(...)Id=bVRrg73JnKMTW:ps3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Center, achter Berbatov en IF Adebayorquote:
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben Krameri'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb hem wel gebruikt op CAM in 4-2-2-2.. hij is lang niet zo goed als in FUT12.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).![]()
Ik heb hem achter IF Ad(j)e en Jovetic. Op links en rechts Young en Nani. Mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Center, achter Berbatov en IF Adebayor
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben Kramer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft wel bazige stats maar ik denk niet dat hij beter is dan Nasri.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Center, achter Berbatov en IF Adebayor
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben KramerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 verdedigers of 4?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem achter IF Ad(j)e en Jovetic. Op links en rechts Young en Nani. Mij hoor je niet klageni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik had hem in mijn eerste team als RST in een 4222 met Rodrigo Mora ernaast en verder wat Argentijnen. Ging niet zo goed, ik vond die Mora een stuk beter. Maar dat was mijn eerste team, als ik er nu mee zou spelen zou het vast wel beter gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).
Anyway, als CAM moet die ook wel kunnen renderen ja.![]()
Hij is wel veel goedkoper volgens mijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel bazige stats maar ik denk niet dat hij beter is dan Nasri.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanks.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ronaldo LF uit een pakjeRespect.
![]()
Geloof er vrij weinig van dat het in 1 pack zat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
what the fuck
de 1 krijgt niks en de ander krijgt allesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dit dus. en dan ook nog alle 3 netjes op het eind aan de rechterkant.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geloof er vrij weinig van dat het in 1 pack zat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
it's the jobson bug.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Zhano het volgende:
Echt elke tegenstander met Jobson lagt als een tierelierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Slap gezever weerNu weet ik waarom ik een tijd niet gekeken heb
Tevens 14-18 miljoen voor Cabella wtf![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom praat je als een idioot?quote:![]()
Omdat ik een idioot ben.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom praat je als een idioot?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kom 's op Skype danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Propz voor Cudderquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Homo.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neen.Ik ga weer verder met m'n tentamen.
Hetzelfde als de barkeepert maar nu zonder de chick van dannyquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef wieisboos het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)er-psv-ola-toivonen/![]()
![]()
kapot gelachen daaromquote:'Het is een zwarte dag voor PSV, de clubcultuur wordt verkwanseld voor een handje geld. Hoe ik dit over een paar jaar aan mijn zoon en dochter - die ik allebei Ola heb genoemd - moet uitleggen, interesseert ze geen fuck.'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe prop ik hier nog wat chille silverts in? Franse CAM's lijken me zowat allemaal crap
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik krijg spontaan oogkanker van dit teamquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
moet dat nouquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik krijg spontaan oogkanker van dit team
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik krijg spontaan oogkanker van dit team![]()
![]()
Het ligt ook niet aan jou, maar aan zijn eisenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sorry dat niet iedereen jaar in jaar uit met Serie A 4222 wil spelenquote:Die formatie ligt me niet
![]()
![]()
Eric Hassli: 193cm, 85 strength, 4* wf en 4* skills. Franse Ibraquote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke dubbelink voor Koning Henry de eerste helaas
![]()
hahatwitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:27:51Nieuweling Aleksandar Boljevic (18) gaat bij #PSV zijn debuut in het Nederlands betaald voetbal maken. reageer retweet
SPOILER: #bescheidenFuszypostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
https://twitter.com/RikElfrink/status/425360250384822272[tweet="425360250384822272","136021494","RikElfrink","http://pbs.twimg.com/profile_images/378800000162014394/e2748ec95aafa159041585335581317f_normal.jpeg","Mon Jan 20 20:12:41 +0000 2014"]Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje.[/tweet]
hahaIets met kat in de zakSPOILER: #FuszypostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
https://twitter.com/RikElfrink/status/425360250384822272[tweet="425360250384822272","136021494","RikElfrink","http://pbs.twimg.com/profile_images/378800000162014394/e2748ec95aafa159041585335581317f_normal.jpeg","Mon Jan 20 20:12:41 +0000 2014"]Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje.[/tweet]
hahaMoeilijk he?SPOILER: #FuszypostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterretje naar Sao Paolo ja?Herken je m niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Rare is dat ik meer door het midden speel dan over de flanken
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ziet er best logisch uit ook, 2 CB's met high attacking WRquote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Rare is dat ik meer door het midden speel dan over de flanken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Rare is dat ik meer door het midden speel dan over de flanken![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Rare is dat ik meer door het midden speel dan over de flanken_
nee walker is snellerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:54 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt dan nog beter Yaya Toure CB zetten![]()
Haten op de Biebquote:Op maandag 20 januari 2014 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad liever op de bank dan in het veld![]()
![]()
Soms uitermate handig wanneer ik een tegenstander spot met slechte slome backsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad liever op de bank dan in het veld![]()
Enigste wat ie moet doen is rennen, de bal opzij spelen en terug naar de reserve bank
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
juist. Met deze opstelling MOET je iets boven de 90 snelheid hebben achterin.quote:Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
en voorin. en op het middenveld. eigenlijk moet je overal 90 snelheid hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
juist. Met deze opstelling MOET je iets boven de 90 snelheid hebben achterin.![]()
Logisch ook. Bij slechte slome backs is Navas gewoon niet snel genoeg. Zo traag als dikke stront is-ie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Soms uitermate handig wanneer ik een tegenstander spot met slechte slome backs![]()
Enigste wat ie moet doen is rennen, de bal opzij spelen en terug naar de reserve bankNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Lekker wijfquote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Haar herinner ik me nog welze is ook fan van de club waar Koevermans speelde.
Hebben zij t met elkaar gedaan ofzo?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
haha die dikke fotograaf weer bij voetbalfans nu (herhaling)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Banaantje sprint toch beter vind ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch ook. Bij slechte slome backs is Navas gewoon niet snel genoeg. Zo traag als dikke stront is-ie.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
En Walkut dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Banaantje sprint toch beter vind ik.![]()
als je uit den bosch kom dan ben je voor fucking fc den boschAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tuttuttuttuttuttu Baaa-laaasz Duuu-dzaaakquote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
haha die dikke fotograaf weer bij voetbalfans nu (herhaling)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yo Dildo doe je mee?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou toch echt op zoek gaan naar nog wat snellers.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Banaantje sprint toch beter vind ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bolly?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou toch echt op zoek gaan naar nog wat snellers.![]()
Precies. En dan lekker stieren langs de zijlijn. Tot je niet meer verder kan omdat je een hoekvlag omver dreigt te lopen, en dan blind voorgooien, dat ronde dingquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is wss niet kan met z'n 34 crossing..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan lekker stieren langs de zijlijn. Tot je niet meer verder kan omdat je een hoekvlag omver dreigt te lopen, en dan blind voorgooien, dat ronde ding![]()
Als je het 20 keer in een wedstrijd probeert, valt er vast wel eentje goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is wss niet kan met z'n 34 crossing..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
edit: zie hem al : )quote:Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Er schreeuwt hier iemand om een flesje melk, en die heeft weinig geduld. Maar de jongens hier helpen je vast wel verder. Pace ftwquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tettetetetetetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
unibrowAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanuit Middelburg via Den Bosch naar Eindhoven rijden om die tientonner mee te nemen naar een wedstrijd van PSV![]()
![]()
Zo, dat moest me nog even van het hart
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prijs van Ilori is al lekker aan het stijgen, ik had er 14 gekochten had er al eentje in mijn team.
Hopelijk schiet EA op met die transfers.![]()
Zat net RamBam te kijken. Aan het einde heb je het gevoel dat er een reclame wordt ingelast, maar het blijkt gewoon het einde van het programma te zijn![]()
![]()
Hey godver, en dan niet mij ff inseinenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Prijs van Ilori is al lekker aan het stijgen, ik had er 14 gekochten had er al eentje in mijn team.
![]()
Iemand die hem kan afmaken?
Velthuizen
Jorgensen - ? - ?
Ibarra - De Roon (moet betere hebben op de CM) - V Ginkel - Elia
Bojan - Emnes - Boetius![]()
Mathijsen - Wisgerhofquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef MolFan het volgende:
Velthuizen
Jorgensen - ? - ?
Bojan - Emnes - Boetius![]()
Dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Holla of Fer ipv De Roonquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef MolFan het volgende:
Velthuizen
Jorgensen - ? - ?
Bojan - Emnes - Boetius
Achterin Rekik/Van Dijk/Bruma
Maar Bojan heeft geen goede chem zo..en Emnes ook niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hoeven niet allemaal 10 chem te hebben wat mij betreft.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Holla of Fer ipv De Roon
Achterin Rekik/Van Dijk/Bruma
Maar Bojan heeft geen goede chem zo..en Emnes ook niet.![]()
Bojan en Emnes hebben nu 6 chem..dat is wel een verschil. Als je een League 1 NL manager neemt kom je op 7. Met loyalty eventueel op 8.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze hoeven niet allemaal 10 chem te hebben wat mij betreft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Breuer!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze hoeven niet allemaal 10 chem te hebben wat mij betreft.![]()
Wie zou jij RW zetten dan? Wil Emnes graag houden BEASTquote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bojan en Emnes hebben nu 6 chem..dat is wel een verschil. Als je een League 1 NL manager neemt kom je op 7. Met loyalty eventueel op 8.![]()
Beerens is echt heel goed. 5* weak foot is zo chillquote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wie zou jij RW zetten dan? Wil Emnes graag houden BEAST
En als je pace wil kan je nog voor Narsingh gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beerens!! tuurlijk dat ik daar niet aan gedacht heb. Narsingh is kapot saai om mee te spelenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beerens is echt heel goed. 5* weak foot is zo chill
En als je pace wil kan je nog voor Narsingh gaan.![]()
Net niemand alle hoeken van dat hele kankerveld laten zien, einduitslag: 2-5![]()
![]()
5 schoten op doel vs 22. Echt waar, ik breek die disk nog een keer.![]()
Herkenbaar broeder herkenbaarquote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Net niemand alle hoeken van dat hele kankerveld laten zien, einduitslag: 2-5![]()
![]()
5 schoten op doel vs 22. Echt waar, ik breek die disk nog een keer.![]()
Ik ben gisteren voor het eerst in 2 jaar ofzo echt hard kapotgespeeld door een skiller. Kerel was echt zo belachelijk goed..had echt het gevoel dat ik tegen die Alexandre ofzo zat te spelen. Had een team met SIF Ibra en Neymar..dat hielp hem ook wel
Ik verloor uiteindelijk met 3-1, maar was echt zo kansloos. Ben na een tijdje ook maar gaan containen als een bitch omdat ik er anders helemaal niet aan te pas kwam. En zelfs dan was bijna iedere skill die hij deed effectief.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste nu al verkocht3k winst.
SMLENO![]()
![]()
Tegen zo iemand speelde ik eergisteren ook, alleen verloor ik met 7-0quote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in 2 jaar ofzo echt hard kapotgespeeld door een skiller. Kerel was echt zo belachelijk goed..had echt het gevoel dat ik tegen die Alexandre ofzo zat te spelen. Had een team met SIF Ibra en Neymar..dat hielp hem ook wel
Ik verloor uiteindelijk met 3-1, maar was echt zo kansloos. Ben na een tijdje ook maar gaan containen als een bitch omdat ik er anders helemaal niet aan te pas kwam. En zelfs dan was bijna iedere skill die hij deed effectief.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee, moet morgen een thuistentamen inleveren.quote:Ben druk bezig. Sowieso de komende twee weken.
Boh!!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, moet morgen een thuistentamen inleveren.Ben druk bezig. Sowieso de komende twee weken.
Net met een 70 chem team Ozz klappen gegeven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh!!
Net met een 70 chem team Ozz klappen gegeven.
Ja maar Ozzie is dan ook wel sankaslecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh!!
Net met een 70 chem team Ozz klappen gegeven.Ik zal je binnenkort weer eens ros geven.
SIF Maicon is trouwens ook baggerslecht.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jij nog kan lopen na die 3-0 kan ik ook prima zitten na een 1-0 van jou.quote:
Duh! Ik ga je toch geen goede spelers uitlenen!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Maicon is trouwens ook baggerslecht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kom sprinten dan!?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar Ozzie is dan ook wel sankaslecht.Ik zal je binnenkort weer eens ros geven.
Spammen als Zhano.
Vergeet dat andere potje niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als jij nog kan lopen na die 3-0 kan ik ook prima zitten na een 1-0 van jou.
⊂_ヽ
. . \\ Λ_Λ
\( ˇωˇ)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
`ノ ) Lノ
(_/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Even naar de Mac.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Ik denk dat die eerste met zijn banaan dat schoolmeisje wel wil penetreren.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Verraderquote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook best wat waard![]()
![]()
En ik geloof dat ik inmiddels elke kit en badge uit de Ierse competitie wel heb uit die bronze packs
Gewoon in elke pack zit wel iets uit die competitie (behalve spelers)![]()
Ik heb inmiddels al heel wat Ieren en Noord-Ieren verzameld door bronze packs.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Freire het volgende:
En ik geloof dat ik inmiddels elke kit en badge uit de Ierse competitie wel heb uit die bronze packs
Gewoon in elke pack zit wel iets uit die competitie (behalve spelers)![]()
Heb het helemaal niet gevolgd... waar gaat dat precies over? Laatste paar dagen best druk geweestquote:Op maandag 20 januari 2014 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker daar in Kiev.![]()
![]()
Worstenbroodjes natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het helemaal niet gevolgd... waar gaat dat precies over? Laatste paar dagen best druk geweest![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)staat-in-brand.dhtmlquote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het helemaal niet gevolgd... waar gaat dat precies over? Laatste paar dagen best druk geweest![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef DutchSL het volgende:
Nu tegen Henry in een kut team met mijn silvers, ben jij het Zhano ?![]()
![]()
Inderdaad. Kamp met spek vs kamp zonder spek.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar de fuck kom jij vandaan? Worstenbroodjes met spekquote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kamp met spek vs kamp zonder spek..
![]()
Ik zit in kamp zonder spek natuurlijk. Maar Roy Donders wil ze per se met spek.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Tim ik had je hoog zitten maar vanaf nu is het over hoor, dit is echt not dun.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet ook zeggen dat thiago silva mij tegenvalt. Dani alves daarantegen is echt uberbaas. Wat een toffe speler om te hebben![]()
We hebben hier een belangrijke discussie en jij lult er weer doorheenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet ook zeggen dat thiago silva mij tegenvalt. Dani alves daarantegen is echt uberbaas. Wat een toffe speler om te hebben.
![]()
Ik vind een worstenbroodje maar een saaie bedoening maar met spek lijkt het me wel wat, kan ik dat halen via de website van Roy Donders?![]()
Mathijs kan vast wel korting regelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef n0ir het volgende:
Ik vind een worstenbroodje maar een saaie bedoening maar met spek lijkt het me wel wat, kan ik dat halen via de website van Roy Donders?![]()
met glitterkes en pailletekes eropquote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef n0ir het volgende:
Ik vind een worstenbroodje maar een saaie bedoening maar met spek lijkt het me wel wat, kan ik dat halen via de website van Roy Donders?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
35k te veel ofzo, eerst verkocht ik er een paar voor 120k maar de echte prijs was gestegen dus ik dacht laat ik mijn absurde prijs ook wat omhoog doenquote:![]()
![]()
Mijne letterlijk net verkocht voor 120kquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
35k te veel ofzo, eerst verkocht ik er een paar voor 120k maar de echte prijs was gestegen dus ik dacht laat ik mijn absurde prijs ook wat omhoog doen![]()
![]()
Wat is je geheim. Mij lukt zoiets echt nooit. Hoe komt het dan dat mensen het zo duur kopen. Snap dat nietquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
35k te veel ofzo, eerst verkocht ik er een paar voor 120k maar de echte prijs was gestegen dus ik dacht laat ik mijn absurde prijs ook wat omhoog doen![]()
Buy this and i show tits teamnaamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is je geheim. Mij lukt zoiets echt nooit. Hoe komt het dan dat mensen het zo duur kopen. Snap dat niet![]()
Fucking dikke longshot gescoord met Alves tegen Trapzor![]()
Fucking 4 dikke wedstrijden achter elkaar gewonnen van OzzieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef Zhano het volgende:
Reemi!?! Hoezo krijg ik geen suggestions bij CDM?
[ afbeelding ]![]()
In zo'n kutteam kun je net zo goed zonder CDM spelen.quote:
Die Breuer is mn standaard chemtesterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In zo'n kutteam kun je net zo goed zonder CDM spelen.![]()
![]()
Montpellier en Newcastle United hebben een akkoord bereikt over de transfer van middenvelder Rémy Cabella. Dat bevestigt Laurent Nicollin, de voorzitter van de Zuid-Fransen, maandagavond tegenover Midi Libre. Het is niet bekend voor hoeveel geld de 23-jarige Cabella de overstap moet maken naar de Premier League: de Franse media variëren van 14 tot 18 miljoen euro.
/
“We zijn met de directie van Newcastle akkoord, maar Rémy vertrekt niet vóór de zomer”, aldus Nicollin. Cabella is aan zijn derde seizoen bezig bij Montpellier. In totaal kwam hij in de Ligue 1 tot dusver tot 19 doelpunten in 97 wedstrijden. De voormalig Frans jeugdinternational staat nu nog tot medio 2016 onder contract, maar gaat de landskampioen van 2011/12 waarschijnlijk na het huidige voetbaljaar verlaten.
Waarschijnlijk, want enkele Franse media melden dat de uitspraken van Nicollin onderhandelingstactiek zijn. De preses zou de prijs van Cabella willen verhogen en hoopt dat meer clubs interesse tonen, nu zij weten dat de technicus definitief op weg lijkt te zijn naar Newcastle. Cabella, die eerder in verband is gebracht met onder meer Manchester United en Internazionale, kan bij Newcastle de elfde Fransman in de selectie van Alan Pardew worden.
Stokbroden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nouveau Chateauquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Montpellier en Newcastle United hebben een akkoord bereikt over de transfer van middenvelder Rémy Cabella. Dat bevestigt Laurent Nicollin, de voorzitter van de Zuid-Fransen, maandagavond tegenover Midi Libre. Het is niet bekend voor hoeveel geld de 23-jarige Cabella de overstap moet maken naar de Premier League: de Franse media variëren van 14 tot 18 miljoen euro.
/
“We zijn met de directie van Newcastle akkoord, maar Rémy vertrekt niet vóór de zomer”, aldus Nicollin. Cabella is aan zijn derde seizoen bezig bij Montpellier. In totaal kwam hij in de Ligue 1 tot dusver tot 19 doelpunten in 97 wedstrijden. De voormalig Frans jeugdinternational staat nu nog tot medio 2016 onder contract, maar gaat de landskampioen van 2011/12 waarschijnlijk na het huidige voetbaljaar verlaten.
Waarschijnlijk, want enkele Franse media melden dat de uitspraken van Nicollin onderhandelingstactiek zijn. De preses zou de prijs van Cabella willen verhogen en hoopt dat meer clubs interesse tonen, nu zij weten dat de technicus definitief op weg lijkt te zijn naar Newcastle. Cabella, die eerder in verband is gebracht met onder meer Manchester United en Internazionale, kan bij Newcastle de elfde Fransman in de selectie van Alan Pardew worden.
Stokbroden![]()
![]()
Hallo, ik denk ik meld me hier weens even aangezien ik weer een xbox controller heb. Zoek alleen nog een fifa14, dus iemand hier die al helemaal gek er van is geworden en 'm kwijt wil?
![]()
Misschien zijn mensen op de Xbox wel te slim om een te dure kaart te kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is je geheim. Mij lukt zoiets echt nooit. Hoe komt het dan dat mensen het zo duur kopen. Snap dat niet![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen op de Xbox wel te slim om een te dure kaart te kopen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt gewoon een percentage mensen met teveel coins en die blijkbaar niet de moeite willen doen om een BIN te filteren ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen op de Xbox wel te slim om een te dure kaart te kopen.Vanochtend ook weer een Jonas verkocht voor 35k, dat slaat gewoon nergens op
![]()
![]()
Filters werken ook maar half hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een percentage mensen met teveel coins en die blijkbaar niet de moeite willen doen om een BIN te filteren ofzoVanochtend ook weer een Jonas verkocht voor 35k, dat slaat gewoon nergens op
Tevens een aanradertje dit voor mensen die o.a. PotC goed vonden: Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb![]()
Paar potjes gespeeld met Vieira maar dit gaat hem niet worden. Hij is lekker sterk maar op de CDM positie kan hij niet het verschil maken. Het is ook jammer dat zijn afstandschoten ook helemaal niet gevaarlijk zijn... En dan is zijn fitness ook nog eens ruk, na 3 potjes zit hij al op 84 fitness...
Ja.... En nou...![]()
mijn David Luiz doet het beter dan mijn TOTY Silva , Silva is ook niet de grootstequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:40 schreef DutchSL het volgende:
Voor het eerst met mijn dure team tegen Benteke, Ramos/Silva zijn al niet zo groot.. ben benieuwd![]()
![]()
5k ofzo op xbox. Maar ze kunnen niet allemaal zo geweldig zijn als die 378 auctions van jou afgelopen dagenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Bonucci voor 3k te veel, ja leuk [ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is al 3 jaar lang het probleem van Silva. Geniale stats, maar puur door zijn fysiek kan hij alsnog niet tippen aan gasten als Santanaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mijn David Luiz doet het beter dan mijn TOTY Silva , Silva is ook niet de grootste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NIF Silva kopte de ene na de andere corner er in, ik geloof dat hij uiteindelijk 17 op 35 had ofzo.
TOTY Silva staat nog droog.
Benteke-spelert ragequitte na 3-0 na 10 minuten gametime![]()
![]()
Ik vind het weer heel chill, maar zorg er wel voor dat je LM en RM goeie workrates hebben anders staan ze de hele tijd te suffen rond de middellijn.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hopen op een mix van Spartacus en Pirates of the Caribbean danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Filters werken ook maar half he
Tevens een aanradertje dit voor mensen die o.a. PotC goed vonden: Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zijn goede workrates dan voor LM/RM in die formatie? high/high?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het weer heel chill, maar zorg er wel voor dat je LM en RM goeie workrates hebben anders staan ze de hele tijd te suffen rond de middellijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij moest daarvoor zijn medaille inleveren. Niet meegekregen?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nopequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij moest daarvoor zijn medaille inleveren. Niet meegekregen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Banshee ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:02 schreef Zhano het volgende:
Shameless US weer begonnen vorige week zie ik nu pas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die moet je snel gaan kijken dan. Geniale serie is dat. Keiharde actie, veel tetten en lekkere wijven...niks mis meequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmmmm, Vieira verkopen en dit maken? Vrees dat ik net te kort kom maar even creatief boekhouden en het moet wel lukken...![]()
![]()
Haha, in die Black Sails episode zitten ook wat prima stukjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moet je snel gaan kijken dan. Geniale serie is dat. Keiharde actie, veel tetten en lekkere wijven...niks mis mee![]()
![]()
Vieiri + Crespo zou pas tof zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, Vieira verkopen en dit maken? Vrees dat ik net te kort kom maar even creatief boekhouden en het moet wel lukken...
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh ik scoor me toch een vrije trap met Silva, gelukkig staat hij bij de highlights. Even gifje maken.
Echt precies in de kruising, Hart was kansloos![]()
![]()
mehquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:18 schreef DutchSL het volgende:
Bohh ik scoor me toch een vrije trap met Silva, gelukkig staat hij bij de highlights. Even gifje maken.
[ afbeelding ]
![]()
Die chick van Red Alert 3 speelt daar ook in mee, Ivana Milicevicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moet je snel gaan kijken dan. Geniale serie is dat. Keiharde actie, veel tetten en lekkere wijven...niks mis mee![]()
![]()
Fuck it, ik ga morgen Vieri kopen. Heb er al 1x tegen gespeeld en die gast maakte gelijk een hatrick. Lekker simpel teampje, hoef ik ook niet ergens aan te wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik alleen ook nog een andere italiaanse spits nodig naast Balotelli.... Toch maar sparen voor Inzaghi dan...![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Fuck it, ik ga morgen Vieri kopen. Heb er al 1x tegen gespeeld en die gast maakte gelijk een hatrick. Lekker simpel teampje, hoef ik ook niet ergens aan te wennen.IF Matri jatogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik alleen ook nog een andere italiaanse spits nodig naast Balotelli.... Toch maar sparen voor Inzaghi dan...![]()
oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, totdat ik de stats van de normale versie zag... I think I'll pass![]()
Je kunt toch gewoon elke Serie A spits daar neerzetten?quote:heb ik alleen ook nog een andere italiaanse spits nodig naast Balotelli.
Of bedoel je een andere naast Vieri, maar daar staat Balotelli al![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk niet weet want ik zocht net op de workrates van Robben en die heeft high/low maar staat alsnog veel op t middenveld bij mij. Schurrle met med/med ook dus ik denk dan high/med ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zijn goede workrates dan voor LM/RM in die formatie? high/high?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Misschien wisselt ie door? En die Legend heeft geen enkele dubbellink, dus moet omringd worden door Italianen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon elke Serie A spits daar neerzetten?
Of bedoel je een andere naast Vieri, maar daar staat Balotelli al![]()
![]()
Godver, heel glas wijn over mn tafel heen gemieterd
Buiten dat het een teringbende geeft ook dik zonde van de wijn
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ben jij er zo eentje die 's nachts lekker met een wijntje en een kaasplankje voor de pc zit ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, heel glas wijn over mn tafel heen gemieterd
Buiten dat het een teringbende geeft ook dik zonde van de wijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jazeker, filmpje erbij, webapp op een tabblad en dan vermaak ik me prima jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die 's nachts lekker met een wijntje en een kaasplankje voor de pc zit ja?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
du levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jazeker, filmpje erbij, webapp op een tabblad en dan vermaak ik me prima jaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
I'm a sophisticated motherfucker.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Godver, wat een kutwerk. Dan denk je dat het fijn is, zo'n take home tentamen..
Waar je normaal 2 uurtjes aan het pennen bent, zit ik nu gewoon al uren te schrijven en ik ben bij vraag 4/5
Ligt het nou aan mij want ik zie geen gifje met bewegend beeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:18 schreef DutchSL het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 02:44:29 ]![]()
even openen in een nieuw tabbladquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij want ik zie geen gifje met bewegend beeld.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Altijd kut ja, maar ik kan t beter handelen dan een normaal tentamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:39 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, wat een kutwerk. Dan denk je dat het fijn is, zo'n take home tentamen..
Waar je normaal 2 uurtjes aan het pennen bent, zit ik nu gewoon al uren te schrijven en ik ben bij vraag 4/5Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties Forumhop: Hop naar: