SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
DSL heeft ook meer coins als ik. en veel IF's in zijn club zitten. in het begin bewaarde ik alle IF's die ik uit pakjes had gekregen, had er een stuk of 20![]()
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Dit team:
[ afbeelding ]Lucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
![]()
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze primaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorLucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepelquote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze prima
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen![]()
![]()
Dat is inderdaad een andere rolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In tegenstelling tot voorgaande jaren bewaar ik dit jaar alleen maar spelers waar ik mee speel of die ik wil bewaren. Resultaat is wel dat ik veel minder Ieren heb dan voorgaande jarenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn pagina 2 staan ook maar 3 NIF'smoet eens wat zooi gaan verkopen.
![]()
![]()
Hoe hoog is je clubvalue?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik sta overigens pas 5e in mijn lijst qua clubvalue, achter 4 medefokkers.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Maver24 het volgende:
hoe ziet jullie eerste pagina eruit van jullie club ?![]()
![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEZweefbuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEDie Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zojuist dit verkocht
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Sla je slag...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.
En zojuist dit verkocht
[ afbeelding ]
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Ik koop die krengen niet, heb nog tientallen rotzooi spelers uit packs van vorige week die ik moet verkopen. Marges van 150 a 200 zijn de moeite niet waard.![]()
Shadow op Silvaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra onderbroek jizzvlek
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon
FUT op Nederlandsquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Shadow op Silva
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon![]()
![]()
http://www.sofifa.com/en/14w/p/148217-santiago-vergini
191cm, 75 pace, 82 strength
Zit niet in FUT, maar hij gaat naar Sunderland.![]()
quote:
Geojen comebackOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dutch = Nederlands. hi ha ho, echt goej was die.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor, gewoon een Engels woord.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dutch = Nederlands. hi ha ho, echt goej was die.
Nederlands is de Nederlandse vertaling van dat woord en die is kut, net als de Nederlandse vertaling van FUT.![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEzeefuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
scoorde met zijn dikke pens ook nog de gelijkmaker in de laatste minuut tegen eagles![]()
![]()
![]()
Kat, Handschoen en Jager kut vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een Engels woord.
Nederlands is de Nederlandse vertaling van dat woord en die is kut, net als de Nederlandse vertaling van FUT.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bewaker voor je kat zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kat, Handschoen en Jager kut vinden.![]()
![]()
Ja ik moet eigenlijk even schaduw kopen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nog een seizoenskaart pakket in mijn winkel staan, hopelijk zitten er niet te veel verbruiksitems in.![]()
IF Feghouli is ook goedkoop trouwens
Moeilijk te linken uiteraard, maar ik vond de NIF erg fijn (ondanks de 3* skill)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat lijkt mijn team wel. Rechterkant precies hetzelfdequote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra onderbroek jizzvlek![]()
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).quote:![]()
Dat komt omdat wij bazen zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn team wel. Rechterkant precies hetzelfdeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als wide of center cam?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef el-blanchito het volgende:
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet hem nog proberenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef el-blanchito het volgende:
Veel mensen hier waren kritisch over Eriksen toch? Ik vind hem erg fijn spelen![]()
in dit team. in theorie zou het bazig moeten spelen![]()
http://www.easports.com/u(...)Id=bVRrg73JnKMTW:ps3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Center, achter Berbatov en IF Adebayorquote:
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben Krameri'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb hem wel gebruikt op CAM in 4-2-2-2.. hij is lang niet zo goed als in FUT12.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).![]()
Ik heb hem achter IF Ad(j)e en Jovetic. Op links en rechts Young en Nani. Mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Center, achter Berbatov en IF Adebayor
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben Kramer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft wel bazige stats maar ik denk niet dat hij beter is dan Nasri.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Center, achter Berbatov en IF Adebayor
Op de flanken gesteund door Taarabt en Ben KramerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 verdedigers of 4?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem achter IF Ad(j)e en Jovetic. Op links en rechts Young en Nani. Mij hoor je niet klageni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik had hem in mijn eerste team als RST in een 4222 met Rodrigo Mora ernaast en verder wat Argentijnen. Ging niet zo goed, ik vond die Mora een stuk beter. Maar dat was mijn eerste team, als ik er nu mee zou spelen zou het vast wel beter gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij die Vicente Sanchez dit jaar gebruikt? Zou je die in 4222 CAM zetten of kan RST wel (naast Henry).
Anyway, als CAM moet die ook wel kunnen renderen ja.![]()
Hij is wel veel goedkoper volgens mijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel bazige stats maar ik denk niet dat hij beter is dan Nasri.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanks.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ronaldo LF uit een pakjeRespect.
![]()
Geloof er vrij weinig van dat het in 1 pack zat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
what the fuck
de 1 krijgt niks en de ander krijgt allesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dit dus. en dan ook nog alle 3 netjes op het eind aan de rechterkant.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geloof er vrij weinig van dat het in 1 pack zat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
it's the jobson bug.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Zhano het volgende:
Echt elke tegenstander met Jobson lagt als een tierelierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Slap gezever weerNu weet ik waarom ik een tijd niet gekeken heb
Tevens 14-18 miljoen voor Cabella wtf![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom praat je als een idioot?quote:![]()
Omdat ik een idioot ben.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom praat je als een idioot?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kom 's op Skype danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Propz voor Cudderquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Homo.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neen.Ik ga weer verder met m'n tentamen.
Hetzelfde als de barkeepert maar nu zonder de chick van dannyquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef wieisboos het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)er-psv-ola-toivonen/![]()
![]()
kapot gelachen daaromquote:'Het is een zwarte dag voor PSV, de clubcultuur wordt verkwanseld voor een handje geld. Hoe ik dit over een paar jaar aan mijn zoon en dochter - die ik allebei Ola heb genoemd - moet uitleggen, interesseert ze geen fuck.'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe prop ik hier nog wat chille silverts in? Franse CAM's lijken me zowat allemaal crap
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik krijg spontaan oogkanker van dit teamquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
moet dat nouquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik krijg spontaan oogkanker van dit team
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik krijg spontaan oogkanker van dit team![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: