Stop ze in een doos en stuur ze op naar een van deze antwoord nummers:quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nee is niet standaard dat hij ze achterlaat. Ik heb er een keer om gevraagd, maar nu liggen die dingen mij in de weg en het kost een vermogen om ze te weg te gooien.
Ze leveren trouwens niks op. Mijn stapel wou zelfs niemand gratis komen ophalen.
Je hebt de OP wel gelezen?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Innisdemon het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf wat de aannemer jou in rekening brengt.
Alleen de gebruikte pannen? Dan is het terecht.
De hele lading? Dan is het niet terecht.
Heb je die pannen elders besteld? Dan is het diefstal.
Ja, daaruit blijkt niet of hij ze bij een ander vandaan heeft, en wat er in rekening wordt gebracht.quote:
Die dingen zijn nogal zwaar, dus niet zo makkelijk naar het postkantoor te brengen. En mogen deze bedrijven niet verzendingen weigeren, zodat de zender evengoed nog moet betalen?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Stop ze in een doos en stuur ze op naar een van deze antwoord nummers:
Nationale Postcode Loterij
Antwoordnummer 17960
1000 WR Amsterdam
BankGiro Loterij
Antwoordnummer 47546
1070 WD Amsterdam
VriendenLoterij
Antwoordnummer 116
1100 WC Amsterdam
Ok. Het zou inderdaad wel om een flinke lading gaan, maar ik dacht aan eventuele stormschade. Een maand later kwam er tevens een buurman vragen of ik die dakpannen nog had omdat hij er een stuk of 30 nodig had.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nee is niet standaard dat hij ze achterlaat. Ik heb er een keer om gevraagd, maar nu liggen die dingen mij in de weg en het kost een vermogen om ze te weg te gooien.
Ze leveren trouwens niks op. Mijn stapel wou zelfs niemand gratis komen ophalen.
Er is een dakkapel geplaatst, dus het waren mijn dakpannen die overbleven. Hij heeft niets zelf hoeven aanleveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Innisdemon het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf wat de aannemer jou in rekening brengt.
Alleen de gebruikte pannen? Dan is het terecht.
De hele lading? Dan is het niet terecht.
Heb je die pannen elders besteld? Dan is het diefstal.
Ja, maar zonder draadje moet je wel bij zo'n steunpunt in de buurt staan. Greenpoint heet dat toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die dingen met en zonder draadje. Ze noemen het vaak een telefoon, mobieltje of lulijzer.
Funny, zoals je kan lezen is zijn reactie dat hij die mondelinge afspraak niet kan herinneren en dat het "normaal" is dat de dakpannen afgevoerd moeten worden. Tuurlijk heeft hij ze niet meer, want hij zegt dat het rechtstreeks richting dump gegaan is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die dingen met en zonder draadje. Ze noemen het vaak een telefoon, mobieltje of lulijzer.
Je drukt nummers in die onder de naam van die tent staan...
En je zegt, joh, zoals afgesproken... Zou ik mijn pannen graag terug hebben.
He, bedankt he!
>>> zoiets dus.
Dan moet ik een mondelinge afspraak zien te bewijzen. Dat gaat me nooit lukken natuurlijk. Vandaar dat ik probeer te achterhalen wat normaal is en of dat het normaal is dat daarom gevraagd wordt bij onzekerheid.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef hoas het volgende:
Jouw pannen en hij zorgt maar dat ze terug komen of nieuwe, simpel toch?
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nogal zwaar, dus niet zo makkelijk naar het postkantoor te brengen. En mogen deze bedrijven niet verzendingen weigeren, zodat de zender evengoed nog moet betalen?
Mijn eerlijke mening is dat ik het niet normaal vind dat ze meegenomen zijn, maar je had schriftelijke afspraken moeten maken een leer dus voor de volgende keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Brad het volgende:
[..]
Funny, zoals je kan lezen is zijn reactie dat hij die mondelinge afspraak niet kan herinneren en dat het "normaal" is dat de dakpannen afgevoerd moeten worden. Tuurlijk heeft hij ze niet meer, want hij zegt dat het rechtstreeks richting dump gegaan is.
Ik stel hier de vraag of dat inderdaad normaal is. Zijn mening ken ik immers al.
[..]
Dan moet ik een mondelinge afspraak zien te bewijzen. Dat gaat me nooit lukken natuurlijk. Vandaar dat ik probeer te achterhalen wat normaal is en of dat het normaal is dat daarom gevraagd wordt bij onzekerheid.
Anno 2014 maken we al een stap in de goede richting, bellen zonder draadje lukt nu overal met een GSM (Geen Snoer Meer). Internet zonder draadje lukt niet overal.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, maar zonder draadje moet je wel bij zo'n steunpunt in de buurt staan. Greenpoint heet dat toch?
Och, wat zou het toch mooi zijn als we in de toekomst overal zonder draadje kunnen bellen.
Blijkbaar nooit in Espel geweestquote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Anno 2014 maken we al een stap in de goede richting, bellen zonder draadje lukt nu overal met een GSM (Geen Snoer Meer). Internet zonder draadje lukt niet overal.
Is het daar zo onderontwikkeld dan?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Is het daar zo onderontwikkeld dan?
Het gaat maar om een paar 100 inwoners, niks aan de hand dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:49 schreef klipper het volgende:
[..]![]()
http://www.omroepflevolan(...)ik-mobiele-telefoons
Foei cvboerquote:Op maandag 20 januari 2014 22:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar 100 inwoners, niks aan de hand dus.
Die had zijn dekking uiteindelijk ook goed geregeld, dus in Espel zal het uiteindelijk ook wel gaan werken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:57 schreef klipper het volgende:
[..]
Foei cvboer, zo begint het altijd, kijk naar Hitler, die begon ook met een paar maar uiteindelijk waren het er vele miljoenen.
Dan zoek je op marktplaats. Vaak kan je die dingen gratis ophalen bij iemand indien je ze nodig hebt. En je buurman zijn pannen is zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef Brad het volgende:
[..]
Ok. Het zou inderdaad wel om een flinke lading gaan, maar ik dacht aan eventuele stormschade. Een maand later kwam er tevens een buurman vragen of ik die dakpannen nog had omdat hij er een stuk of 30 nodig had.
Ik weet best hoe ik aan dakpannen kom, maar ik wilde weten of ik iets kon eisen nadat mijn dakpannen zo makkelijk verdwenen waren. Ik laat het verder rusten, ik heb mijn antwoord gevonden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan zoek je op marktplaats. Vaak kan je die dingen gratis ophalen bij iemand indien je ze nodig hebt. En je buurman zijn pannen is zijn verantwoordelijkheid.
Ik weet wel dat een mondelinge afspraak rechtgeldig is, je kan er natuurlijk even heen bellen en gewoonj luchtig vragen waar ze die dakpannen hebben gelaten die ze voor je zouden laten liggen zoals afgesproken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:19 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik aan dakpannen kom, maar ik wilde weten of ik iets kon eisen nadat mijn dakpannen zo makkelijk verdwenen waren. Ik laat het verder rusten, ik heb mijn antwoord gevonden.
Dan kan de draadloze of bedrade onzin slowchat hieronder weer verder gaan
Je stopt natuurlijk elke pan in een aparte doos en die aparte doos breng je naar het postkantoor, moet je wel je paar keer lopenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die dingen zijn nogal zwaar, dus niet zo makkelijk naar het postkantoor te brengen.
Zorgen dat er geen afzender op het pakket staatquote:En mogen deze bedrijven niet verzendingen weigeren, zodat de zender evengoed nog moet betalen?
TS schreef al dat hij had gebeld en dat ze gestort warenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een mondelinge afspraak rechtgeldig is, je kan er natuurlijk even heen bellen en gewoonj luchtig vragen waar ze die dakpannen hebben gelaten die ze voor je zouden laten liggen zoals afgesproken.
Geloof je 't zelf? Een aannnemer / ondernemer neemt niets mee als ie er niks aan heeft. Ooit heb ik eens een tapijtlegger over de vloer gehad. ALLE afval lieten ze achter; zelfs de botte stanleymesjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef tiho1 het volgende:
TS schreef al dat hij had gebeld en dat ze gestort waren
Het is vrij normaal dat de dakpannen mee afgevoerd worden samen met de rest van het puin. Als jij denkt dat ze met de vrachtwagen elke keer een stuk gaan rijden na bij de stort te zijn geweest voor een tientje aan ouwe dakpannen moet jij dat geloven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Geloof je 't zelf? Een aannnemer / ondernemer neemt niets mee als ie er niks aan heeft. Ooit heb ik eens een tapijtlegger over de vloer gehad. ALLE afval lieten ze achter; zelfs de botte stanleymesjes.
Ze zijn meegenomen om iets op te brengen. Als ze er niks aan hebben, laten ze ALLES achter!
Hier met het plaatsen van de verhoogde nok dakkapel toen we het huis net hadden een aantal dakpannen gesneuveld, we hadden wel een stuk of 8 reserve-pannen, maar hebben gezegd dat ze die kapotte pannen moesten vervangen. Hebben ze een week later ook netjes langsgebracht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef volvo480es het volgende:
pannen terugeisen! altijd handig, knikker ze onder je huis (kruipruimte). Er zijn altijd pannen die op een gegeven moment vorstschade, mos, stormschade hebben, kan je de slechte omwisselen met de reserves
de aannemer heeft ze van het dak van ts vandaan natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, daaruit blijkt niet of hij ze bij een ander vandaan heeft, en wat er in rekening wordt gebracht.
ooooow, dan had ik het inderdáád niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de aannemer heeft ze van het dak van ts vandaan natuurlijk![]()
Namelijk: op het stuk dak waar de dakkapel komt halen ze meestal de dakpannen weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |