Wij zijn veel stoerderquote:Op maandag 20 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
Zal ik een keer naar Tjacka fietsen. Dan hebben jullie ook niet meer zulke stoere praatjes
Werken. Die is hier vanavond wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar is die jongen?
ik wil hem een biertje geven voor de kaartjes woensdag
Ja hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als ik de catering mag verzorgen?
ohja, zal wel even toevoegenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werken. Die is hier vanavond wel.
Heb je z'n nr niet?
Loek.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Maar vind het opwindend als je me zo noemt dus zelf weten.
ohquote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
loek is vies en woont niet bij mij in de buurt
pas op zo ga ik je weer geile selfies sturenquote:
Woon je daar?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn werk is heel dichtbij mijn huis
Voltijd kantoorbaan. Apenpak op niet hij is zowaar volwassener dan wij in veel aspecten.quote:
saai, op die taart na. Vriend van me zei 35 minuten geleden dat hij er aan kwam. Nu zegt hij ''sorry dude, ik ben om niet nader te noemen reden in de binnenstad"quote:
Tjacka vond ze dan ook erg opwindend xDquote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
pas op zo ga ik je weer geile selfies sturen
die je dan weer kan delen met Tjacka xD
Drugs.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
saai, op die taart na. Vriend van me zei 35 minuten geleden dat hij er aan kwam. Nu zegt hij ''sorry dude, ik ben om niet nader te noemen reden in de binnenstad"
Vraag me af wat hij nu weer uit spookt
Prima.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen we het anders liftend doen?
hou die pipa in je binnenzak voor die beef in de binnenstadquote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
saai, op die taart na. Vriend van me zei 35 minuten geleden dat hij er aan kwam. Nu zegt hij ''sorry dude, ik ben om niet nader te noemen reden in de binnenstad"
Vraag me af wat hij nu weer uit spookt
Ik dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Bij elke lift shotgun callen
Prachtig. Prachtig.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sfeerimpressie van onze prematch acties voor Legia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |