Ja true, maar Slabbekoorn naast Nouri op t middenveld met Van Beek daarachter is gewoon puur CL-niveau.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heeft een contract daar. En daarbij hebben wij Nouri.
Willibrord Frequinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3750-98.php#post510877
Xavi, Iniesta, Busquets pas maar opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja true, maar Slabbekoorn naast Nouri op t middenveld met Van Beek daarachter is gewoon puur CL-niveau.
Gewoon Bazoer daarachter. Efmorfidis en Bay zijn er ook nog. Ontiegelijk veel talent, Ajax is heel erg goed bezig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja true, maar Slabbekoorn naast Nouri op t middenveld met Van Beek daarachter is gewoon puur CL-niveau.
Xavi zeker, die is veel te oud dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Busquets pas maar op
nee niet jij weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Busquets pas maar op
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon Bazoer daarachter. Efmorfidis en Bay zijn er ook nog. Ontiegelijk veel talent, Ajax is heel erg goed bezig.
Als die jongen na dit seizoen komt heb je al 4 grote talenten van de concurrentie overgenomen.
Ja tuurlijk, maaaaaaar... Bazoer kan ook zo maar weg zijn alweer over paar jaar. Of als Veltman weg is zet je hem als centraal en ga je soort 3-4-3 spelen met hem wat vooruit geschoven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon Bazoer daarachter. Efmorfidis en Bay zijn er ook nog. Ontiegelijk veel talent, Ajax is heel erg goed bezig.
Als die jongen na dit seizoen komt heb je al 4 grote talenten van de concurrentie overgenomen.
Ieder ploeg moet minstens één box-to-box-midfielder hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
nee niet jij weer
een middenveld van box-to-box spelers is jouw natte droom toch?
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
nee niet jij weer
een middenveld van box-to-box spelers is jouw natte droom toch?
Bij sommige spelers zie je dat gewoon meteen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Maar die gastjes zijn nog zo ontzettend jong beetje vroeg om te zeggen dat ze CL waardig kunnen worden
Alleen talent is niet genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij sommige spelers zie je dat gewoon meteen.
Zoals Eriksen. Of niet LitmanenAFCA?
Sorry als ik ernaast zit, maar ik krijg altijd de indruk dat jij Eriksen wel goed vindt.. klopt dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij sommige spelers zie je dat gewoon meteen.
Zoals Eriksen. Of niet LitmanenAFCA?
Volgens mij ook een Boerrigter hater. Snap dat echt niet, jammer dat hij niet meer bij ons speelt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sorry als ik ernaast zit, maar ik krijg altijd de indruk dat jij Eriksen wel goed vindt.. klopt dit?
Hoe kom je daar nou bij?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sorry als ik ernaast zit, maar ik krijg altijd de indruk dat jij Eriksen wel goed vindt.. klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |