Ach, het is toch al maanden, wat zeg ik, jaren zo bij hem. Ook uitverdedigen gaat vaak genoeg mis. Laten we hopen dat Tete en anders Ligeon zich nog goed ontwikkelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was bij Depay ook. Kijken hoe snel Van Rhijn er van kan leren.
Ligeon kan er niet zo veel van en Tete speelt nauwelijks nog RBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, het is toch al maanden, wat zeg ik, jaren zo bij hem. Ook uitverdedigen gaat vaak genoeg mis. Laten we hopen dat Tete en anders Ligeon zich nog goed ontwikkelen
Alleen maar omdat er geen centrale verdedigers zijn. Die gaat in Ajax 1 gewoon rechtsback spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligeon kan er niet zo veel van en Tete speelt nauwelijks nog RB
Die nam spieken wel iets te letterlijk dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen over de stadionspeaker. Er was zondag ook een andere.
Die gast zat er wel heel langquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef Wessiej het volgende:
Stadionspeaker is toch geen vrijwilligerswerk?
Milkshake dit datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:38 schreef Heeinz het volgende:
Zie dat Boëtius waarschijnlijk toch mee kan doen morgen. Die gaat de avond van z'n leven hebben tegen Van Rhijn
Dat hoort dat ook bij ja. Ben wel benieuwd hoe dat nu aangepakt gaat worden, laten we zeggen dat hij 'redelijk in vorm' is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zorgen dat Veltman dat duel nooit hoeft aan te gaan is beter.
Als ze gewoon geconcentreerd beginnen komt het wel goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hoort dat ook bij ja. Ben wel benieuwd hoe dat nu aangepakt gaat worden, laten we zeggen dat hij 'redelijk in vorm' is.
Dat zegt toch ook weinig tot niets en Ronaldo heeft er aardig wat ingeschoten trouwensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Syntix het volgende:
Die ophemeling van spelers bij de tegenstanderRuiz werd de hemel ingeprezen en zou het ons wel even moeilijk gaan maken
Nu is Pelle ook opeens in vorm, omdat hij zondag goed speelde? Sinds wanneer moeten we extra aandacht schenken aan zulke spelers als onze verdediging tegen Ronaldo/Fabregas/Pedro/Neymar/Di Maria/Aguero/Falcao heeft gespeeld.
Dat we extra aandacht schenken aan zulke spelers (het rijtje wat ik gaf), oké. Maar niet aan een fucking Ruiz/Pelle of wat dan ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook weinig tot niets en Ronaldo heeft er aardig wat ingeschoten trouwens
http://www.vi.nl/nieuws/i(...)&utm_campaign=nieuwsquote:'In de bovenkamer van Klaassen zit het wel goed'
Tijdens de persconferentie voorafgaand aan de kwartfinale van de beker tegen Feyenoord werd Ajax-trainer Frank de Boer gevraagd naar de toekomst van Davy Klaassen. De dit seizoen definitief doorgebroken middenvelder van Ajax wordt veelvuldig vergeleken met niemand minder dan Dennis Bergkamp.
Bergkamp, momenteel assistent van De Boer, schitterde in het verleden in Amsterdam. Vanwege zijn manier van spelen, diepgang en techniek wordt Klaassen met zijn voorganger vergeleken. 'En dat snap ik wel. Al doen we dat natuurlijk heel snel: het vergelijken van de huidige spelers met spelers uit het verleden. Het is ook niet zo dat hij nu dat hoge niveau al moet halen', aldus De Boer.
De Boer verwacht niet dat dergelijke vergelijkingen Klaassen van zijn stuk brengen. 'Nee, hoor daar is hij nuchter genoeg voor. In zijn bovenkamer zit het wel goed. Of Klaassen het niveau van Bergkamp kan halen? Dat weet ik niet. Hij kàn wel ver komen, misschien wel zover als Bergkamp.'
Klaassen ligt momenteel nog vast tot medio 2016, maar Ajax wil graag de verbintenis van de talentvolle middenvelder openbreken. De twintigjarige Hilversummer kwam dit seizoen tot zeven goals in elf competitiewedstrijden.
Liever een beetje overschatting dan onderschatting.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat we extra aandacht schenken aan zulke spelers (het rijtje wat ik gaf), oké. Maar niet aan een fucking Ruiz/Pelle of wat dan ookkom op zeg.
Euhhhh, uiteraard. Gewoon laten gaan en doen alsof Pellé hetzelfde is als Alex Schalk. Appeltje eitje dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Syntix het volgende:
Die ophemeling van spelers bij de tegenstanderRuiz werd de hemel ingeprezen en zou het ons wel even moeilijk gaan maken
Nu is Pelle ook opeens in vorm, omdat hij zondag goed speelde? Sinds wanneer moeten we extra aandacht schenken aan zulke spelers als onze verdediging tegen Ronaldo/Fabregas/Pedro/Neymar/Di Maria/Aguero/Falcao heeft gespeeld.
Dat is nog niemand vergeten volgens mij. Ergens begin maart is Feyenoord - Ajax dacht ik, laten we daar alsjeblieft weer een keer winnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Liever een beetje overschatting dan onderschatting.
Pelle maakte een vrij briljante goal tegen Ajax vorig jaar trouwens.
Was dat niet een gelukje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Liever een beetje overschatting dan onderschatting.
Pelle maakte een vrij briljante goal tegen Ajax vorig jaar trouwens.
OK ik dacht aan die in de Arenaquote:
Dat was inderdaad een mazzeltje.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef stoeltafel het volgende:
Las op Twitter bij een Belgische journalist dat Alderweireld terug naar Ajax wil, huur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |