Noord-Iers is pas grappig. In Albufeira hadden wij 7 chicks als buren die daar vandaan kwamen, dat accent is zo baas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Ezell het volgende:
Ik wil met een Ier trouwen. Nooit ruzie want leuk accent.
Ik had bijna in Noord-Ierland gewoond.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noord-Iers is pas grappig. In Albufeira hadden wij 7 chicks als buren die daar vandaan kwamen, dat accent is zo baas.
geweldig accentquote:Op maandag 20 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noord-Iers is pas grappig. In Albufeira hadden wij 7 chicks als buren die daar vandaan kwamen, dat accent is zo baas.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef xcachet het volgende:
Al die "... be like" pages op Facebook
Elk dorp in Nederland heeft er nu een.
laten we een GRTD'ers be like pagina startenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef xcachet het volgende:
Vet irritant hequote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef xcachet het volgende:
ahahahahahahaha gvdquote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we een GRTD'ers be like pagina starten
GRTD'ers be like:quote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cachet be likequote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef xcachet het volgende:
GRTD'ers be likequote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het erge eraan ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet irritant he![]()
niet eens grappig vooral
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cachet be like
Wat kijk je op mijn beeldscherm?
al heeft dat echte nette Britse accent ook wel wat bij vrouwenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:32 schreef Jimbo het volgende:
collectanten.
hier net weer een aan de deur of ik het locale voetbal ploegie wil supporten met wat geld
Ik geef maar geld aan een club en dat is feyenoord, nou oprotten met je amateurclub
Zie hier. het slechtste plaatje ooitquote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders kwamen voor mij met deze taart aan zetten. Wauw.
[ afbeelding ]
Zodra je er een tijdje zit neem je dat ook wel over ook jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook een vrij zwaar Brits accent in het Engels.
Leuk hè.
Slagroom taartquote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie hier. het slechtste plaatje ooit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef xcachet het volgende:
Die voetballertjes moeten toch ook ontdekt worden Jimbeau.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de Jip in jouw leven dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Zul je het wel naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]Bij ons komt toch niks vandaan
plus ze hebben me er van af getrapt toen ik 12 was
Had je 2 linkervoeten?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]Bij ons komt toch niks vandaan
plus ze hebben me er van af getrapt toen ik 12 was
Heb het altijd wel gehad maar laatste 3 jaar is het wel enorm toegenomenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zodra je er een tijdje zit neem je dat ook wel over ook ja
wat prachtig zeg lrquote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg, die is wel stoer.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
ja heel diepquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zul je het wel naar gemaakt hebben.
Het zit je wel diep zo te merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |