iewl, heb jij grijs schaamhaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
Vind Etsu een beetje op Sheldon lijken van TBBT.
Inb4 een keiharde dis over mijn grijze schaamhaar.
Voor een Roemeense hoer niet nee. Deze foto is verre van natural.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Lady GaGa is ook niet lelijk
Ik heb je ook een keer gezien op TC met je geile krulletjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou met m'n mobiel voor m'n gezicht, heel duidelijk allemaal.
Daar gaat het ook niet om. Die tekst klopt niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een Roemeense hoer niet nee. Deze foto is verre van natural.
Creep.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je ook een keer gezien op TC met je geile krulletjes.
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zienquote:
Moet je maar niet in die VBL-SC posten die zit vol met joden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zien
okquote:Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zien
Daar kom ik dan ook amper, dus dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je maar niet in die VBL-SC posten die zit vol met joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |