Ben je komme lopuuhhh?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in het nederlands schijn ik heel plat rotterdams te praten. ik zelf vind dit gigantisch meevallen.
Mijn Nederlands accent is debiel. En mijn g is te zacht voor de 10 jaar opgroeien in het westen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in het nederlands schijn ik heel plat rotterdams te praten. ik zelf vind dit gigantisch meevallen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Nederlands accent is debiel. En mijn g is te zacht voor de 10 jaar opgroeien in het westen.
Ik vind het gifje alleen al leuk dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal man, als je er bij was had je het misschien zelf ook grappig gevonden
okéquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het gifje alleen al leuk dus dat komt wel goed.
Schelvis
ik ben het met LR eens in dezequote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het gifje alleen al leuk dus dat komt wel goed.
Schelvis
Dat was vaak wel een onderwerp van spot onder vriendenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
Als ik bij mijn opa en oma ben geweest zeg ik godverdomme met en zachte g voor een dag of 3.
#confessions
arme jongenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was vaal wel een onderwerp van spot onder vrienden
neequote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
arme jongen
trauma's aan over gehouden ?
dat is pas een #$@#@$@ - verschrikkelijk - accentquote:
ja tochquote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is pas een #$@#@$@ - verschrikkelijk - accent
zachte G harde L dit datquote:
Mijnes niet. Ook niet heel zacht, maar wel redelijk zacht vergeleken met het westenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |