abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135750848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

daar vroeg ik helemaal niet naar.. het gaat niet erom of het jou 'steekt' dat ze het uitmaakt .... maar vooral om wat jij in Godsnaam eigenlijk hebt aan die relatie...?
Nou goed, behalve de eerder genoemde problemen die de laatste tijd spelen, konden we wel urenlang praten over niks en alles, en samen lachen om de meest idiote dingen. En het is wel bijna 2,5 jaar wat je nu opgeeft. Want zo zie ik het gewoon. En in die 2,5 jaar tijd hebben we ook wel het een en ander meegemaakt samen, wat het er soms ook niet altijd even makkelijk op heeft gemaakt. Kijk, duidelijk is dat als we hadden besloten om verder te gaan, dat er dingen moesten veranderen. Maar mijn inziens had dat wel gekund, als beide daar maar bereid toe zijn.

Maar goed, misschien ben ik haar ook wel gewoon te vroeg tegengekomen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135750982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:34 schreef trolley het volgende:
En het is wel bijna 2,5 jaar wat je nu opgeeft. Want zo zie ik het gewoon.
Het is ook misschien wel 7 of 8 jaar aan stroeve omgang, veel problemen en onenigheid en verschillende voorstellingen, die je je bespaart.

serieus, het klinkt helemaal niet naar iets dat je zou moeten willen redden, ook dat je 'urenlang gepraat' heb vind ik niet echt een onmisbare band... Op je 21e heb je volop mogelijkheden om gewoon wat verder en beter om je heen te kijken.. mogelijk dat zij het al gedaan heeft en ontdekt dat er kennelijk wat meer te vinden is, dan wat jullie nu hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:23 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135757818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het is ook misschien wel 7 of 8 jaar aan stroeve omgang, veel problemen en onenigheid en verschillende voorstellingen, die je je bespaart.

serieus, het klinkt helemaal niet naar iets dat je zou moeten willen redden, ook dat je 'urenlang gepraat' heb vind ik niet echt een onmisbare band... Op je 21e heb je volop mogelijkheden om gewoon wat verder en beter om je heen te kijken.. mogelijk dat zij het al gedaan heeft en ontdekt dat er kennelijk wat meer te vinden is, dan wat jullie nu hebben.
Dit moet TS inderdaad goed begrijpen.
Fuck the EBU.
pi_135758319
Naast dat het gewoon klaar en is en je daar over een jaar heel blij mee bent snap ik niet zo goed waarom je toch nog op een afscheidswip hoopt. Maakt de jouw beeld over de 'relatie' mijns inziens alleen maar oppervlakkiger.

Genoeg mensen waar je uren mee kan lullen trouwens.
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_135761800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef Billie29 het volgende:
Naast dat het gewoon klaar en is en je daar over een jaar heel blij mee bent snap ik niet zo goed waarom je toch nog op een afscheidswip hoopt. Maakt de jouw beeld over de 'relatie' mijns inziens alleen maar oppervlakkiger.
Precies dit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 19:50:15 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135772456
Als TS geen hulp aan dit topic heeft gehad, ligt dat in elk geval niet aan de posts die hier gemaakt worden ^O^
Fuck the EBU.
pi_135791597
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Moira. het volgende:
Als TS geen hulp aan dit topic heeft gehad, ligt dat in elk geval niet aan de posts die hier gemaakt worden ^O^
idd, alleen maar goed advies, ik heb er niks aan toe te voegen :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')