Schijnt een soort Diablo te zijn en zie hem soms liggen voor 10-15 euro, dan begint het toch te kriebelenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is toch die bijna-launchgame? Denk niet dat die nu nog de moeite is eerlijk gezegd. Er zijn zoveel andere toffe games voor 3DS
Als het je genre is lijkt het me inderdaad wel de overweging waard. Ik zou zeggen: doen. Mocht het een korte game zijn dan is een tientje nog steeds prima.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Schijnt een soort Diablo te zijn en zie hem soms liggen voor 10-15 euro, dan begint het toch te kriebelen
Enkel als het de Engelse taal ondersteunt, het Nederlands vind ik om te jankenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Layton vind ik echt niet leukwil iemand het masker der wonderen ruilen met mij tegen een mario spel?
Die gift is er helaas niet meer. Maar binnenkort zal er wel weer een nieuwe komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet de mystery gift op te halen. Ik weet niet of het nog steeds dezelfde is, maar ik had een Torchic en die krijgt ook een mega-evolutie in X/Y
Met de regiocode is het maar afwachten of een spel hier wordt uitgebracht (zoals Shin Megami Tensei IV).quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat deze game gelocaliseerd wordt blijft me blij maken, epic
Hij is NL maar weet niet tot hoever dat te veranderen is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Enkel als het de Engelse taal ondersteunt, het Nederlands vind ik om te janken
Ja, dat was de eerste keer dat ik een bossfight verloorquote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Die dikke pop is best lastig in Zelda.![]()
Hebben ze alle eindbaas moeilijkheid verzaakt en dat in de laatste pop gestopt?
3D world is voor de Wii U, 3D Land zou ik zeker halenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Als ik 1 Mario spel haal van de afgelopen jaren, welke moet dat dan zijn? 3d world?
Bedoel ik hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
3D world is voor de Wii U, 3D Land zou ik zeker halen
Je kunt geen platformer met een racegame of rpg vergelijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedoel ik hahaIs die beter dan mario kart, mario en luigi. SMB 2 etc?
Ligt eraan waar je van houdt, ze bieden allemaal iets anders. Racen vs RPG vs 2D platformer vs 3D platformer. Waar hou je het meeste van? Mario Kart biedt, door online en de natuur van het spel, voor mij de meeste gameplay. NSMB2 raad ik denk ik het minste aan. Voelde het minst geďnspireerd en een beetje voorspelbaar. 3D Land zou ik het meest aanraden door de nieuwe stijl en het is gewoon leuk. M&L zit vol humor en speelt lekker weg, als je van RPG's houdt zou ik die nemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedoel ik hahaIs die beter dan mario kart, mario en luigi. SMB 2 etc?
Snap ik maar ik kan niet kiezen en dacht misschien is er 1 spel van mario wat echt een must have is. Wil ze uiteindelijk allemaal, maar nu nog geen geld voor.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt geen platformer met een racegame of rpg vergelijken.
Kan mario kart online?quote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt, ze bieden allemaal iets anders. Racen vs RPG vs 2D platformer vs 3D platformer. Waar hou je het meeste van? Mario Kart biedt, door online en de natuur van het spel, voor mij de meeste gameplay. NSMB2 raad ik denk ik het minste aan. Voelde het minst geďnspireerd en een beetje voorspelbaar. 3D Land zou ik het meest aanraden door de nieuwe stijl en het is gewoon leuk. M&L zit vol humor en speelt lekker weg, als je van RPG's houdt zou ik die nemen.
Ligt er dus aan wat je voorkeur is
Kan online jaquote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan mario kart online?Dat maakt het moeilijker. Ga miss voor kart+3d land.
De 'romantiek' en ervaring van voor het eerst Pokemon spelen (blue op zo'n originele Gameboy) kan voor mij nooit overtroffen worden. Maar dat komt denk ik meer door mijzelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Twijfelde eerst nog of de XL een goede aankoop was maar door pokemon Y zijn die twijfels helemaal weg. Wat een vet spel! Dit is echt hoe je vroeger hoopte dat het zou zijn haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |