Heb de donker blauwe besteld. Waren punten vervallen en hield net genoeg over.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef knater het volgende:
Leuke 3DS XL buidels bij club Nintendo
dat is zo'n bazengamequote:Op donderdag 6 februari 2014 16:22 schreef Uccie het volgende:
Picross 3D binnenvanavond maar eens uitproberen.
Het is een visual novel waarin je rechtszaken moet oplossen. Denk hierbij aan het verzamelen van bewijs, rechtszaken uitspelen in de rechtbank en veel gekkigheid en humor. Sterke verhalen ook. Is zeker de moeite om je eens in te verdiepenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ken de Phoenix Wright spellen niet, waar moet ik dan aan denken?
Zijn dat ook puzzels?
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is een visual novel waarin je rechtszaken moet oplossen. Denk hierbij aan het verzamelen van bewijs, rechtszaken uitspelen in de rechtbank en veel gekkigheid en humor. Sterke verhalen ook. Is zeker de moeite om je eens in te verdiepen
Had m toevallig net weer eens in mn DS gestopt, toch meteen weer enkele puzzels gespeeld, blijft verslavend!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is zo'n bazengamebalen dat ik em al uitgespeeld heb
Je kunt het gratis uitproberen, als je een iDevice hebt. Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy HD is beschikbaar op iOS. Je kunt de eerste twee zaken uit het eerste spel gratis spelen, de rest is een in-app aankoop.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk.
Maar eerst even wat andere spellen wegwerken
Bedankt, dat ga ik proberen! Alleen niet nu nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het gratis uitproberen, als je een iDevice hebt. Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy HD is beschikbaar op iOS. Je kunt de eerste twee zaken uit het eerste spel gratis spelen, de rest is een in-app aankoop.
Heb ook de donkerblauwe besteld. Ik wil eigenlijk ook nog een dock.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heb de donker blauwe besteld. Waren punten vervallen en hield net genoeg over.
ik heb echt net 2 dagen mijn zelda hoesje binnen gekregen anders had ik hem ook besteldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef knater het volgende:
[..]
Heb ook de donkerblauwe besteld. Ik wil eigenlijk ook nog een dock.
Fotoquote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb echt net 2 dagen mijn zelda hoesje binnen gekregen anders had ik hem ook besteld
Het is deze!quote:
Wat een leuk hebbeding! Hoe gaat dat met verzenden vanaf Etsy? Ben ik niet zo handig in met verzenden uit het buitenland... :pquote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is deze!
http://www.etsy.com/listi(...)L&ga_search_type=all
Hij is erg leuk! Maar wel aan 1 kant open dus kan alsnog zooi inkomen, gelukkig is mijn tas waar hij in zit troep-vrij maar voor vakantie zou ik sneller een dicht hoesje pakken
Nou je ramt op bestellen, betaald, voert je adres in en ze shippen t naar je huisquote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Wat een leuk hebbeding! Hoe gaat dat met verzenden vanaf Etsy? Ben ik niet zo handig in met verzenden uit het buitenland... :p
Dat is nog wel te doen ja haha. Nee ik zat te denken aan invoerkosten en creditcards enz. :pquote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou je ramt op bestellen, betaald, voert je adres in en ze shippen t naar je huis![]()
Maar serieus, het is echt heel makkelijk. Of loop je tegen problemen aan of iets?
Ah op die manier! Ik had geen invoerkosten en heb betaald met paypalquote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen ja haha. Nee ik zat te denken aan invoerkosten en creditcards enz. :p
linkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
als je trouwens op etsy zoekt op nintendo krijg je echt veel pagina's met toffe dingen, niet goed voor je bankrekening
het is niet zo dat ik niet wilde zoeken, maar ik was nieuwsgierig wat je bedoeldequote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
luilak
http://www.etsy.com/searc(...)e=gallery&ship_to=NL
oh zoquote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik niet wilde zoeken, maar ik was nieuwsgierig wat je bedoelde
maar goed! Ik ben wel een luilak dan!
Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe slank je bentquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo
mja het ligt er maar net aan wat jij leuk vind natuurlijk, er zitten echt veel toffe dingen tussen maar vaak ook heel veel dingen die leuk zijn maar die je niet echt gaat gebruiken![]()
Ik vind deze wel tof trouwens
maar een S zal alsnog wel te groot zijn denk ik
http://www.etsy.com/nl/li(...)L&ga_search_type=allquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo
mja het ligt er maar net aan wat jij leuk vind natuurlijk, er zitten echt veel toffe dingen tussen maar vaak ook heel veel dingen die leuk zijn maar die je niet echt gaat gebruiken![]()
t is een mannentrui dus doe t maar niet, meestal heb k XS nodig en als t een mannen model is dan is hij nog wijderquote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe slank je bentmaar wel een toffe hoodie/trui/ding wat je kunt dragen! ja zit echt veel leuke stuff tussen :-P oppassen dus, haha ^^
haha ok! strak wassen anders ;-)!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
t is een mannentrui dus doe t maar niet, meestal heb k XS nodig en als t een mannen model is dan is hij nog wijder
Over toffe dingen gesprokenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo
Luigi's Mansion 2: Dark Moonquote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Welk spel moet ik spelen. Zelda uit, Pokémon uit.
Hou je van de oude final fantasy's? Dan Bravely Default.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Laat ik eens wat anders voorstellen, Phoenix Wrightquote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Dual Destiniesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Laat ik eens wat anders voorstellen, Phoenix Wright
Hopelijk/waarschijnlijk vooral Wii U-gericht. Voor 3DS verwacht ik Kirby, Layton/Phoenix en Yoshi.quote:
Koppelen van een nintendo id op 3ds voor eind januariquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef CoExist het volgende:
Ik krijg opeens een mail van Nintendo met daarin een downloadcode voor "Super Mario Bros. Deluxe" voor de 3DS Virtual Console.
Ik kan mij niet herinneren waarom?
Meer users deze mail gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |