Say whut?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemen
Juist in de categorie 30-40 zitten veel vrouwen die zich verdomd graag zouden willen settelen met een 'betrouwbare man' in plaats van door te blijven feesten. Kansen zat faxie.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het scheelt nogal of je zo'n instelling heb rond je 20e of 30e. Nu is iedereen aan het settelen etc.
Precies zoals ik het zegquote:
Ik vraag me af waar ze zitten dan. Degene die ik op bijv datingsites tegen kwam waren van het type 'rugzak vol bagage' en 'rammelende eierstokken'... nee dank je.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Juist in de categorie 30-40 zitten veel vrouwen die zich verdomd graag zouden willen settelen met een 'betrouwbare man' in plaats van door te blijven feesten. Kansen zat faxie.
Maar vooral heel veel vrouwen die net uit een lange relatie komen en zich juist niét willen binden voorlopig. Als ze voor in de dertig zijn gaat het nog wel trouwens, dan hebben een aantal nog de onbedwingbare drang om vlees te werpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Juist in de categorie 30-40 zitten veel vrouwen die zich verdomd graag zouden willen settelen met een 'betrouwbare man' in plaats van door te blijven feesten. Kansen zat faxie.
Soms voelt het alsof ik de boot gewoon gemist heb.... maarja we maken er maar weer het beste van.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar vooral heel veel vrouwen die net uit een lange relatie komen en zich juist niét willen binden voorlopig. Als ze voor in de dertig zijn gaat het nog wel trouwens, dan hebben een aantal nog de onbedwingbare drang om vlees te werpen.
Maar dan zijn ze juist weer des te meer kritisch. Het zit Faxie niet mee.
Welnee man. Ik ben ouder dan jij (al kan ik het niet op je fb achterhalen) en ik neuk date me toch ook helemaal suf? Kun jij ook. Gewoon een bangbus kopen en een burcht.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms voelt het alsof ik de boot gewoon gemist heb.... maarja we maken er maar weer het beste van.
Keilullig om zo over QB te praten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg
[..]
Ik vraag me af waar ze zitten dan. Degene die ik op bijv datingsites tegen kwam waren van het type 'rugzak vol bagage' en 'rammelende eierstokken'... nee dank je.
Wie is qb?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keilullig om zo over QB te praten.
Godverquote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een of andere acteur. Daar krijgen vrouwen wel een natte van ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee man. Ik ben ouder dan jij (al kan ik het niet op je fb achterhalen) en ik neuk date me toch ook helemaal suf? Kun jij ook. Gewoon een bangbus kopen en een burcht.
Whut?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da fuck!?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een of andere acteur. Daar krijgen vrouwen wel een natte van ja.
Thanks, Faxie. En dan noemen ze dit nog wel blue monday, kun je dat geloven?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo'n uitstraling heb je iig
Ja ik zag je al klagen op FBquote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, Faxie. En dan noemen ze dit nog wel blue monday, kun je dat geloven?
Waar ze zitten weet ik ook niet, maar ik kom ze geregeld tegen. Waar ik juist de 'partygirls' graag tegen zou komen (ik heb nog wat in te halen gezien ik mijn hele studietijd een en dezelfde vriendin had) tref ik vooral vrouwen tussen de 30 en de 35 die mij wel lijken te zien zitten. En helaas, dat zijn niet de types waar ik (nu) op val of op zit te wachten...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg
[..]
Ik vraag me af waar ze zitten dan. Degene die ik op bijv datingsites tegen kwam waren van het type 'rugzak vol bagage' en 'rammelende eierstokken'... nee dank je.
Ruilen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ze zitten weet ik ook niet, maar ik kom ze geregeld tegen. Waar ik juist de 'partygirls' graag tegen zou komen tref ik vooral vrouwen tussen de 30 en de 35 die mij wel lijken te zien zitten. En helaas, dat zijn niet de types waar ik (nu) op val of op zit te wachten...
Pff, wat een zeikstraal ben je ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ze zitten weet ik ook niet, maar ik kom ze geregeld tegen. Waar ik juist de 'partygirls' graag tegen zou komen (ik heb nog wat in te halen gezien ik mijn hele studietijd een en dezelfde vriendin had) tref ik vooral vrouwen tussen de 30 en de 35 die mij wel lijken te zien zitten. En helaas, dat zijn niet de types waar ik (nu) op val of op zit te wachten...
Deal! Ik heb weinig moeite met casual seks met een vrouw tussen de 20 en de 28 eerlijk gezegd. Ondanks dat het lijkt te klikken met de date van vorige week weet ik niet of ik nu alweer op een relatie zit te wachten.quote:
Hoezo ben ik een zeikstraal? Gezien mijn leeftijd en mijn verleden (lees een jaar vrijgezel/seksloos na een relatie van 7 jaar) is het toch niet raar dat ik liever wat jongere vrouwen heb en er nu niet op zit te wachten om me te settelen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, wat een zeikstraal ben je ook.
Hoezo? Omdat hij de meiden niet ziet zitten die hem wel willen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
Pff, wat een zeikstraal ben je ook.
Ik zie je alleen maar klagen en zielig doen hier terwijl je het blijkbaar zo slecht nog niet hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een zeikstraal? Gezien mijn leeftijd en mijn verleden (lees een jaar vrijgezel/seksloos na een relatie van 7 jaar) is het toch niet raar dat ik liever wat jongere vrouwen heb en er nu niet op zit te wachten om me te settelen?
Een heel jaar. Jeetje. Wat moeilijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een zeikstraal? Gezien mijn leeftijd en mijn verleden (lees een jaar vrijgezel/seksloos na een relatie van 7 jaar) is het toch niet raar dat ik liever wat jongere vrouwen heb en er nu niet op zit te wachten om me te settelen?
Dan ben je de enige geloof ik. Ik heb zeker wat issues qua versieren, maar ik post ook geregeld advies voor anderen op basis van mijn ervaringen (vraag maar aan kingtoppie) en probeer ook iets met de tips hier te doen (en feedback te geven aan de personen die me de tips gaven).quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar klagen en zielig doen hier terwijl je het blijkbaar zo slecht nog niet hebt.
Het kan zeker erger, maar ik zie genoeg figuren hier al na een week of een maand zonder klagen. Dan is een jaar een stuk vervelender ja. Zeker als je gewend bent elke dag seks te hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een heel jaar. Jeetje. Wat moeilijk.
Ik ben sws trots op jequote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben je de enige geloof ik. Ik heb zeker wat issues qua versieren, maar ik post ook geregeld advies voor anderen op basis van mijn ervaringen (vraag maar aan kingtoppie) en probeer ook iets met de tips hier te doen (en feedback te geven aan de personen die me de tips gaven).
Dank je!Ik merk zelf ook wel vooruitgang eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben sws trots op jeJe bent goed bezig.
![]()
Zoals je al zegt, dan doen de kerels. Dan moet daar vervolgens ook niet om gezeken worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of vrouwen die zich miss universe wanen omdat alle kerels in hun broekje willen. Gebrekkig relativeringsvermogen... maarja dat is in hun geval geen belemmering.
Zou top zijn als men wat normaler blijft.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoals je al zegt, dan doen de kerels. Dan moet daar vervolgens ook niet om gezeken worden.
Ik ben niet arrogant, maar die missverkiezing zou ik best winnenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou top zijn als men wat normaler blijft.
Maar ehh, ik gok dat een miss universe harstikke leuk kan zijn... Alsof ze gelijk super arrogant moet zijn.
Ik organiseer hem wel, die verkiezing.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, maar die missverkiezing zou ik best winnen
Miss FOKquote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, maar die missverkiezing zou ik best winnen
En ik jureer hem welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik organiseer hem wel, die verkiezing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik jureer hem welJe snapt wel dat Silk de enige deelneemster is he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, misschien doe je je werk dan eindelijk eens goed.Rustig aan.
Ben ik dan toch nog ergens nuttig voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt wel dat Silk de enige deelneemster is he?
Maarja, misschien doe je je werk dan eindelijk eens goed.
Het valt me op dat je altijd wel wat te zeiken hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
Soms voelt het alsof ik de boot gewoon gemist heb.... maarja we maken er maar weer het beste van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |