Da's het probleem denk ik niet. Het is meer dat ik te weinig de deur uit kom (zolderkamer-autiquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Weissman het volgende:
Gewoon jezelf blijven zijn B-G, dan komt het wel goed.
Ik zeg ook maar wat. Het is het meestvoorkomende advies hier, vandaar. Heb zelf ook geen idee waar het op slaatquote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
LaPo:
[..]
Da's het probleem denk ik niet. Het is meer dat ik te weinig de deur uit kom (zolderkamer-auti) en vrij weinig zelfvertrouwen heb. Ik kan mezelf maar beter niet meer de vraag stellen "Wat heb ik een date te bieden"
Moest lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat. Het is het meestvoorkomende advies hier, vandaar. Heb zelf ook geen idee waar het op slaat
Het slaat ook helemaal nergens op, want vaak kunnen ze niemand vinden, juist door wie ze zijn. Eigenlijk staat er: 'doe wat je altijd doet en verander vooral niets aan jezelf!'quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat. Het is het meestvoorkomende advies hier, vandaar. Heb zelf ook geen idee waar het op slaat
Nouja gaat er meer om dat je geen rol gaat spelen. Want daar prikt iemand zo doorheen en je houdt het zelden lang vol.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
In dat geval kan je maar beter dat hele daten laten zitten en wat aan jezelf gaan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
LaPo:
[..]
Da's het probleem denk ik niet. Het is meer dat ik te weinig de deur uit kom (zolderkamer-auti) en vrij weinig zelfvertrouwen heb. Ik kan mezelf maar beter niet meer de vraag stellen "Wat heb ik een date te bieden"
Soms is het wel waar natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het slaat ook helemaal nergens op, want vaak kunnen ze niemand vinden, juist door wie ze zijn. Eigenlijk staat er: 'doe wat je altijd doet en verander vooral niets aan jezelf!'
Waardeloos advies
Whut, Foksters daten?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zit toch nu ook op Fok! ?
[..]
Wow! BaasKoning
Je hoeft ook niet alles te veranderen, maar door niets te doen gaat de verstokte antiversierheld niet ineens wel aan de vrouw komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soms is het wel waar natuurlijkAls iemand zich helemaal gaat aanpassen, terwijl ie voor dat meisje normaal leuker is
Oke dat is wel helemaal waar. Bijna niemand zegt graag keihard de waarheid als het niet nodig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te veranderen, maar door niets te doen gaat de verstokte antiversierheld niet ineens wel aan de vrouw komen.
Dit advies komt ook vaak van vrouwen die hem wijsmaken dat hij er zo echt wel mag zijn, terwijl geen van die vrouwen met hem zou willen daten. Alles met de mantel der liefde bedekken, terwijl iemand misschien meer gebaat is bij een paar harde woorden.
Ik zal er wel een paar hosselen danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn echt niet anders dan de vrouwen die je IRL of op datingsite's gaat tegen komen.
Ze zijn wel andersquote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn echt niet anders dan de vrouwen die je IRL of op datingsite's gaat tegen komen.
Als ik soms verhalen hoor over niet-foksters.. vraag ik me dat wel eens afquote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn wel andersEcht veel apart'n
Dat is ook weer zo. Sowieso echt veel aparte verhalen gehoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik soms verhalen hoor over niet-foksters.. vraag ik me dat wel eens af
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet in de weg zit.
Nee, je prinsesje is veilig hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hide yo wife, hide yo daughters !quote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan nu echt scoren dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zo niet?
[..]
Dan is het goed.
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ga je dan nu echt scoren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |