Dat kan de eerste vier jaar van het ouderschap ook nog wel, "daar groei je in"quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef Luigi het volgende:
Op vakantie gaan buiten het hoogseizoen en zo een leuke 1000 euro besparen.
Deze idd!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef Luigi het volgende:
Op vakantie gaan buiten het hoogseizoen en zo een leuke 1000 euro besparen.
Behalve het borrelen dan he, dat had je eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Sq dank!
Ga me de komende weken nog even tegoed doen aan enkele van deze zaken![]()
Nu het nog kan...
Ohjah, ik wist dat er iets wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Behalve het borrelen dan he, dat had je eerder moeten bedenken
het wordt wel iets beter nu. Maar eerder was het best eens dat er iemand op laarzen binnen kwam rennen 'wantikmoetzonodigplassuh' of met je zandbakbroek. Waarschijnlijk ligt dat aan mijn moederskills. (Ik vond weer terug naar buiten belangrijker dan een zandvrij huis door broek uit te doen enzo.)quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef Phaidra het volgende:
Stofzuigen doe ik nog steeds niet elke dag hoor! 1 kind vs 3 zal daarbij wel uitmaken uiteraard, maar even de ergste dingen weghalen met bezem / stoffer en blik gaat ook prima tussendoor.
/slechte huisvrouw
Dit precies. Maar dan in het te warme zwembad zitten zweten op zaterdag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Niet elke dag hoeven stofzuigen. Dat is ook genieten. En niet elke dag moeten wassen omdat anders mount washmore je huis over neemt.
Op zaterdagochtend gewoon zelf bedenken wat je gaat doen in plaats van om 8.00 in de zeikregen in Boerenkoolstronkeradeel langs de lijn van een sport te staan.
Dat! Of zonder dat kindlief begint te huilen als je net zit, indien wel in andere ruimte. Dat euh.. zit.. niet zo ontspannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Nog een belangrijke: alleen naar de wc kunnen, zonder jengelende dreumes aan je been.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |