abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136355522
Je jas aan doen, je sleutels pakken, en de deur uit lopen. Gewoon, de deur uit lopen zonder nadenken. Echt, doe het, honderd keer op een dag. En genieten he!
pi_136355547
Op vakantie gaan buiten het hoogseizoen en zo een leuke 1000 euro besparen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:40:09 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136355579
Zomaar op dinsdagavond op het allerlaatste moment uit eten te gaan!
Op zondag met koffie en tijdschriften nog ontzettend lang in bed hangen.
Naar de sauna met je partner en tot 23.00 blijven hangen
In een stad in een hotel en musea bezoeken. (Kan wel, met oppas enzo, maar het voelt nooit meer zo ontspannen als voordat je kinderen had)

Ontzettend doorzakken en de volgende dag uitbrakken
Zomaar naar de bioscoop gaan
Urenlang tafelen

Nou ja, dit is wat ik zo even kan bedenken. En ja, natuurlijk kunnen deze dingen na die tijd ook wel en blablabla maar het is dan altijd gedoe met oppas, en dat je op tijd thuis moet zijn omdat de oppas school heeft de dag erna. En je (of ik, beter gezegd) zit gewoon nooit éch ontspannen met de kinderen uit logeren of bij de oppas. Dat duurt altijd een dag of wat. En dan is het alweer voorbij. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:40:45 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_136355595
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef Luigi het volgende:
Dat kan de eerste vier jaar van het ouderschap ook nog wel, "daar groei je in" ;( :')

Thanks, ik ga de genoemde zaken de komende tijd extra waarderen! :D _O-
disclaimer
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:41:07 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136355604
Oh ja! Griep hebben en er aan toe kunnen geven. Vakantie buiten het hoogseisoen, die ook ja!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136355608
Luide seks hebben mag ook op die lijst trouwens.
pi_136355634
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:38 schreef Luigi het volgende:
Deze idd!
Duurt echt lang voordat je weer eens voor een normale prijs op vakantie kan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:44:40 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136355700
Oh, en ongegeneerd heel veel geld uitgeven aan een trui/shirt/jas/broek/jurk VOOR JEZELF! terwijl je er nog genoeg hebt.
Nu hebben de jongens áltijd voorrang. En dat is meer emotioneel dan dat het echt niet zou kunnen ofzo. Nou alhoewel. Nu ze zo groot zijn dat ze volwassen kledingmaten hebben moet ik wel echt uitkijken met mijn geld.
pi_136355734
Op de bank voor de tv eten. Met je voeten op tafel. Ok, dat kan ook met een kind maar doen wij niet want goed voorbeeld bladiebla en is 1 vd eerste dingen die we doen als ze uit logeren id :').
pi_136355737
Sq dank!
Ga me de komende weken nog even tegoed doen aan enkele van deze zaken ;)
Nu het nog kan... :')
pi_136355754
Echt uitslapen en echt borrelen zijn de enige die ik kan bedenken, de rest lukt tot nog toen wel (maar mijne is pas 1 ;) )
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:48:55 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_136355815
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Sq dank!
Ga me de komende weken nog even tegoed doen aan enkele van deze zaken ;)
Nu het nog kan... :')
Behalve het borrelen dan he, dat had je eerder moeten bedenken ;(
disclaimer
pi_136355847
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Behalve het borrelen dan he, dat had je eerder moeten bedenken ;(
Ohjah, ik wist dat er iets was :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:56:46 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136356033
Oh! Niet elke dag hoeven stofzuigen. Dat is ook genieten. En niet elke dag moeten wassen omdat anders mount washmore je huis over neemt.
Op zaterdagochtend gewoon zelf bedenken wat je gaat doen in plaats van om 8.00 in de zeikregen in Boerenkoolstronkeradeel langs de lijn van een sport te staan. ^O^
pi_136356100
Rustig een boek lezen. Laatst had ik een dag op mijn werk geruild, dus vrij terwijl de mini op het kdv zat. Ik had in eerste instantie wilde plannen (ik kan naar een museum! of uigebreid winkelen!) maar uiteindelijk heb ik de halve dag met een boek op de bank gezeten. Heerlijk uren ongestoord lezen, dát was lang geleden!

Uitslapen. Doorslapen. Überhaupt meer dan 5 uur aaneengesloten slapen.

Ongeplande acties als spontaan uit eten, bios, langs vrienden na etenstijd, borrelen na werktijd met collega's.

Werkdeadlines halen door gewoon door te werken tot 19 uur.

Op vakantie naar wat minder hygiënische landen (in Peru kwamen we ooit een stel tegen met een baby van een maand of 3 en zij moesten het hostelpersoneel vragen om een paar liter water te koken om het kind in bad te kunnen doen... Lijkt me niet echt relaxed).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136356127
Haha, hoe je vroeger niks kon doen he. Onvoorstelbaar. Halve dagen, hele dagen... gewoon je eigen ding doen met een boek of tv. En dan aan het eind vd dag bedenken dat je wel zin had in een film of chineesje en dat gewoon ging doen. Of naar de kroeg :D.
pi_136356207
Stofzuigen doe ik nog steeds niet elke dag hoor! 1 kind vs 3 zal daarbij wel uitmaken uiteraard, maar even de ergste dingen weghalen met bezem / stoffer en blik gaat ook prima tussendoor :Y.

/slechte huisvrouw
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:07:43 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136356324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:03 schreef Phaidra het volgende:
Stofzuigen doe ik nog steeds niet elke dag hoor! 1 kind vs 3 zal daarbij wel uitmaken uiteraard, maar even de ergste dingen weghalen met bezem / stoffer en blik gaat ook prima tussendoor :Y.

/slechte huisvrouw
het wordt wel iets beter nu. Maar eerder was het best eens dat er iemand op laarzen binnen kwam rennen 'wantikmoetzonodigplassuh' of met je zandbakbroek. Waarschijnlijk ligt dat aan mijn moederskills. (Ik vond weer terug naar buiten belangrijker dan een zandvrij huis door broek uit te doen enzo.)
Oh! Genieten dat niet in al je was zand zit! (Al is dat misschien meer een jongensding?)

Maar goed, mijn jongens zijn zulke leuke mensen dat ik dit met liefde voor ze over heb. :P
pi_136356530
Oh ja, zand! Van de zomer wel een issue, maar nu spelen ze niet in de zandbak op het kdv. Scheelt weer iets :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136357158
Nog een belangrijke: alleen naar de wc kunnen, zonder jengelende dreumes aan je been.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136357203
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Niet elke dag hoeven stofzuigen. Dat is ook genieten. En niet elke dag moeten wassen omdat anders mount washmore je huis over neemt.
Op zaterdagochtend gewoon zelf bedenken wat je gaat doen in plaats van om 8.00 in de zeikregen in Boerenkoolstronkeradeel langs de lijn van een sport te staan. ^O^
Dit precies. Maar dan in het te warme zwembad zitten zweten op zaterdag.
En wassen is nog tot daar aan toe. Maar voordat het allemaal weer opgeruimd is :X

Even snel iets doen.

En een boek lezen. Ik kan me er gewoon niet meer op concentreren.

En sparen.
Met een meidenkwartet
pi_136357441
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Nog een belangrijke: alleen naar de wc kunnen, zonder jengelende dreumes aan je been.
Dat! Of zonder dat kindlief begint te huilen als je net zit, indien wel in andere ruimte. Dat euh.. zit.. niet zo ontspannen :{ }:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_136357814
Poepen zonder publiek ja :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136359541
Je kleding in de kast doen in slechts vijf minuten tijd i.p.v. de 15 minuten die het me nu kost, omdat dreumes aan je benen hangt (ik kon het niet op een ander moment, want het was in haar kamer O+ )

Maar verder weet ik het niet zo. Ik ben nooit van het spontane geweest. Dat is bij mij juist meer geworden met kind :@
Net als met weggaan. Ik kon dat toch al nooit in vijf minuten. En met kind kan ik dat nog steeds niet. Geen verschil dus :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:56:42 #250
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136361603
In je eentje naar het toilet gaan. :+

Spuit 11. ;(
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')