de uitzendingen zeflquote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb vierkante ogen niveau 2 of 3.
Ik kijk de uitzendingen online. Denk dat die redelijk tellen.
ik heb nog steeds mijn stempels en puntenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
mijn stempels zijn u ook weg. alles begint dus weer bij nul. wel zo eerlijk voor mensen die later zijn begonnen. maar het had mij ook leuk geweest om na een jaar te kijken hoeveel punten je hebt. maar ja
weg? Die van mij zijn er nogquote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
mijn stempels zijn u ook weg. alles begint dus weer bij nul. wel zo eerlijk voor mensen die later zijn begonnen. maar het had mij ook leuk geweest om na een jaar te kijken hoeveel punten je hebt. maar ja
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb nog steeds mijn stempels en punten
ja ik heb ze ook weerquote:
Daar staat Flow3r ook bijquote:
wij dusquote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef RVer het volgende:
Zoals Keizers beschikken over de Keizerlijke garde, zo beschikt Utopia over de Elite! De crème de la crème! Het neusje van de zalm!
Krijgt iedereen die paspoort stempel soms? Ook de net niet elite?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
laat ik solidair zijn en de poll volgen, Billy
ff refreshen.. had ik vanmorgen ook... ik heb alle punten nogquote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
klopt ik heb alles terugquote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
ff refreshen.. had ik vanmorgen ook... ik heb alle punten nog
Ik denk dat alleen die 1000 de Elite stempel krijgen (lijkt mij)quote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die paspoort stempel soms? Ook de net niet elite?
Ik heb de stempel maar vind mijzelf niet terug in die 1000 overzichten. Jou zag ik wel!
Tenzij er een andere HiDiHo is.
Ja alleen de 1000 met de meeste punten hebben de elite stempelquote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen die 1000 de Elite stempel krijgen (lijkt mij)
Nou dan ben ik benieuwd of ik morgen mag stemmen, ik heb die stempel wel maar sta niet in het overzicht. Heb ook maar 16913 punten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen die 1000 de Elite stempel krijgen (lijkt mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |