Wat denk je van Billy? Die wordt helemaal gek. Die gaat haar 24 uur aanvragen en gaat hysterisch lopen janken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
Stem alsjeblieft allemaal op Hakim. Ik zie zijn gezicht al voor me als hij hoort dat hij een stem van de elite heeft gekregen
iddquote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat denk je van Billy? Die wordt helemaal gek. Die gaat haar 24 uur aanvragen en gaat hysterisch lopen janken.
Ik ben geneigd hier in mee te gaan, maar ik ben bang dat het geen zak uitmaakt of er 300 plus of min Eliters hier op één lijn gaan zitten..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
Stem alsjeblieft allemaal op Hakim. Ik zie zijn gezicht al voor me als hij hoort dat hij een stem van de elite heeft gekregen
Ja dat is ook zo. Maar Billy breekt toch nog wel een keer. Hakim denkt helemaal dat die het mannetje is met zijn tactische plannetjes, dus dan komt de klap des te harder.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat denk je van Billy? Die wordt helemaal gek. Die gaat haar 24 uur aanvragen en gaat hysterisch lopen janken.
Maar Billy wil zo graag een voorbeeld voor velen zijn. Als zij merkt dat 'velen' haar uitkotsen.... verheug me nu al op de streams danquote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar Billy breekt toch nog wel een keer. Hakim denkt helemaal dat die het mannetje is met zijn tactische plannetjes, dus dan komt de klap des te harder.
Ook goed! Ik hoop Billy, maar zal me voegen naar de meerderheid.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef Capaja het volgende:
iemand moet gewoon hier de poll plaatsen dan kijken we wie de meeste stemmen krijgt gaan we met zn allen vol daarop !
half 9 gaan we cemtraal dan gooien we dat er even inquote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ook goed! Ik hoop Billy, maar zal me voegen naar de meerderheid.
Ik doe mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ook goed! Ik hoop Billy, maar zal me voegen naar de meerderheid.
Hoe laat eten we dan? 20:00 uur?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
half 9 gaan we cemtraal dan gooien we dat er even in
Ik kon stemmen op wie er in moet komen. Ik zie niet een eruit stem ietsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ga mee met de meerderheid![]()
hoop op hakim maar billy kan ik me ook in vinden
Kan vanaf morgen 14:00 geloof ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon stemmen op wie er in moet komen. Ik zie niet een eruit stem iets
De Elite is bekend gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon stemmen op wie er in moet komen. Ik zie niet een eruit stem iets
Ik ben Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De Elite is bekend gemaakt
De Elite is bekend! De 1000 Utopianen met de meeste punten in hun Paspoort mogen gaan stemmen voor de Eliminatie. Morgenmiddag om exact 14.05 uur gaat de stembus open. Wees er snel bij want je hebt 24 uur de tijd. Succes!
Kewlquote:
Gratis en voor niksquote:
Alleen als het Billy isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
21 uur komt er een nieuwe poll in de COS, laten we gewoon de hoogste massaal kiezen
Billy of Hakimquote:
Dat is de gene wie moet winnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
21 uur komt er een nieuwe poll in de COS, laten we gewoon de hoogste massaal kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |