Ik kreeg ook net die melding toen ik de stream opnieuw opstartte nadat ie vastliep.quote:
Ja heb hem ookquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor je. Dat meen ik echt! Supergaaf!
Kan hij eindelijk een SONY XPERIA kopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben oprecht blij voor je. Dat meen ik echt! Supergaaf!
Ik was even weg. Dat zijn naar ik aanneem, de restanten van Andrea's massagestoel?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef cobain1994 het volgende:
Jim heeft nog nooit van een bijl gehoord, als ze toch zuinig willen wezen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Joke43 het volgende:
Hier ben ik t wel met Hakim eens....20 euro voor n kindermenu vindt hij veel...bijstandsmoeders moeten ook kunnen komen. Hakim vind 15 euro voor n kind ook genoeg.
Alsof een bijstandsmoeder daar die vieze meuk gaat eten voor ¤ 40,-. Een bijstandsmoeder kan daar een hele week een maaltijd van op tafel zetten. Lekkerder ook nog eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Joke43 het volgende:
Hier ben ik t wel met Hakim eens....20 euro voor n kindermenu vindt hij veel...bijstandsmoeders moeten ook kunnen komen. Hakim vind 15 euro voor n kind ook genoeg.
Was je ook!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef renevanlaaren het volgende:
sorry gert ik dacht dat ik de laatste was
niet alleen bijstandsmoeders kunnen dat hoor ....................quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Alsof een bijstandsmoeder daar die vieze meuk gaat eten voor ¤ 40,-. Een bijstandsmoeder kan daar een hele week een maaltijd van op tafel zetten. Lekkerder ook nog eens.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Was je ook!
Ik postte door het slotje heen.
Google ff lekker. Mear het andwoord is ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Voxs het volgende:
hakim denkt een roodje per avond te verdienen aan het restaurant. is dat 1000 euro?
Ik denk dat de elite die SONY XPERIA wel cadeau krijgt ven Oprah John.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk een SONY XPERIA kopen.
Dat klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
niet alleen bijstandsmoeders kunnen dat hoor ....................
juist ja, die hebben wel wat beters te doen dan daar eten. ach hakim en zijn utopia. het vervoer daarheen kunnen de meeste al niet betalen. tenzij je in de buurt woont natuurlijk. ach illusiesquote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Alsof een bijstandsmoeder daar die vieze meuk gaat eten voor ¤ 40,-. Een bijstandsmoeder kan daar een hele week een maaltijd van op tafel zetten. Lekkerder ook nog eens.
Ah, dat gaat vast over het kindermenu.quote:
UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er al een speciaal Elite topic?
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Dat denk ik wel. Anders is een groep 24/7 streamers nooit meer te achterhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:41 schreef FAB010 het volgende:
Beginnen ze elke maand opnieuw met tellen van die punten of hoe zit dat?
Die krijg je alleen als je geen leven hebt buiten de stream...ik mag ook stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:41 schreef Goejedag het volgende:
Pfoe hoe komen jullie aan al die punten![]()
Hier nog iemandquote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Urb het volgende:
En toch krijgt Hakim mijn stem, al is het alleen al om zn kop te zien als ie wat van de elite krijgt
quote:Gefeliciteerd! U heeft het Elite januari niveau ontsloten
Elke maand worden de 1000 meest actieve Utopianen op het platform uitgenodigd voor de elite. Zij ontvangen extra privileges.
hahaha klopt helemaal, ben zo blij dat ik geen leven hebquote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die krijg je alleen als je geen leven hebt buiten de stream...ik mag ook stemmen
Ik hoop het. Doe dat al een tijdje, maar sinds een week blijven punten staan op ~4000.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Anders is een groep 24/7 streamers nooit meer te achterhalen.
Dus: zorg dat over een half uur je stream aan staat, laat 'm dag en nacht lopen, en klik op alle filmpjes, chatbox etc.
ik ben er 1 en zit erbij. bijstandmoeder he, geen leven doe alleen alles voor mijn kidsquote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef ansjovissie het volgende:
Ik vind dat er ook bijstandsmoeders bij de Elite moeten
ik 20.000quote:Op maandag 20 januari 2014 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Waarom ben ik geen Elite? Heb 10.000 punten
Heb je al gerefresht?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt 0,1% invloed op 1 stem (quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef community het volgende:
Staar je nou niet blind op die eliteplek, het is een tienduizendste van een vijftiende.
Top!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
UTO / [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?
Ik denk niet dat iemand dat echt zal doen, maar alleen al 1 stem op een steukert lijkt me intressant om te zien hoe ze erop reageren.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef community het volgende:
Staar je nou niet blind op die eliteplek, het is een tienduizendste van een vijftiende.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef Urb het volgende:
En toch krijgt Hakim mijn stem, al is het alleen al om zn kop te zien als ie wat van de elite krijgt
ik kijk alleen in het weekendquote:
Ja, of gewoon de pagina opnieuw ladenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gewoon F5 pushen?
LOL! Alles voor de puntjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk alleen in het weekend
Overdag staan alleen de streams aan op mijn werkMaar ik kijk er niet naar
36553 en ook geen stempelquote:Op maandag 20 januari 2014 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Zij wel jaquote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er al een speciaal Elite topic?
Iddquote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
onzin op hun site in de chat invullen
20649 en wel een stempelquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
onzin op hun site in de chat invullen
wat moet ik invullen dan waarquote:Op maandag 20 januari 2014 12:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
20649 en wel een stempel
maar ik hebn bij beroep dan ook Bijstandsmoeder gezet
tja dan moet je gewoon andere onzin invullen. is echt niet moeilijk. gewoon kort comentaar op de streams, zoals gister, rook rookquote:Op maandag 20 januari 2014 12:49 schreef community het volgende:
[..]
Idd
Wordt op den duur denk ik wel gebanned als je steeds, "kjhekhwrkje e98h23jnk" invoert :p
quote:
gedaanquote:Op maandag 20 januari 2014 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien refreshen, want ik heb minder punten dan jij 25415
kijk zie je wel. zou toch mooi zijn als alle elite deelnemers van fok komenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gedaan![]()
![]()
en ja ik zit erbij
![]()
hakim daar ga je
Ik heb daar ook geen postrechten. Eigenlijk zouden zij dan hier, tussen het gewone volk, niet meer moeten posten.quote:
Hakim zorgt er wel voor dat er ook voor ons sloebers een plekje in deze thread is gereserveerdquote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen postrechten. Eigenlijk zouden zij dan hier, tussen het gewone volk, niet meer moeten posten.
eigenlijk is dat ergquote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die krijg je alleen als je geen leven hebt buiten de stream...ik mag ook stemmen
Schitterende collagequote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Onder Elite kun je nu ook zien wie er bij de Elite horen.
http://www.utopiatv.nl/about-elite
Nope, ik tweet wel nieuwsberichten en video's. Twitter gebruik ik toch niet, de volgers die ik heb worden wel gekquote:Op maandag 20 januari 2014 12:47 schreef community het volgende:
[..]
Zit je daaro ook op de chat dan? Krijg je ook punten voor.
Eens kijken of ze de zooi ook gewoon laten liggenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef Jian het volgende:
Manager Emil en zijn medewerkers zijn weer productief bezig zie ik
Staan meteen een hoop no-lifers met hun face erop, hahahaha.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Onder Elite kun je nu ook zien wie er bij de Elite horen.
http://www.utopiatv.nl/about-elite
Dat dacht ik ook. Ik heb overduidelijk wel een leven, want ik heb nul punten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Staan meteen een hoop no-lifers met hun face erop, hahahaha.
Ze proberen de bovenste paal te raken van de schommel.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Goejedag het volgende:
Wat eenshit, geen elite. Nouja het was gezeelig dan ga ik wel wat productiefs doen!
de steam is niet leuk.
Disana en Snetje staan er wel tussen, top, laat je stem horen damesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Goejedag het volgende:
Wat eenshit, geen elite. Nouja het was gezeelig dan ga ik wel wat productiefs doen!
de steam is niet leuk.
Die worden over een weekje weer dikker vanwege eenzijdige voeding.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:02 schreef community het volgende:
Wat mij opvalt is dat Paul en Hakim helemaal niet zo dik meer zijn.
ik ben daar ook gewoon Capquote:Op maandag 20 januari 2014 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Disana en Snetje staan er wel tussen, top, laat je stem horen dames
Misschien zijn er wel meer van hier en hebben ze daar een anderen naam
jammer voor je. misschien volgende maand. en ja de streams zijn een beetje saai.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Goejedag het volgende:
de steam is niet leuk.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die worden over een weekje weer dikker vanwege eenzijdige voeding.
En ja hoor hij gaat bellenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hakim laat die tel niet meer los vandaag
Dat wordt weer her en der janken.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Dotteke het volgende:
De populairste bewoner volgens de Utopia site is deze week Rienk, op de twee plaats Jimmy
De laatste plaats is voor Billy gevolgd door Hakim![]()
![]()
goodwill kweken bij de kijkersquote:
yup, altijd huilen als er post komtquote:
Ik begreep morgen maar hij heeft het nog niet echt aan de groep gemeld.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef Marrije het volgende:
ik heb zitten zoeken in de streamverslagen of het al duidelijk is wanneer harold weggaat....niks gevonden. Ook niks bekend?
24u ging vanmorgen na gesprek in. Dus morgenochtend waarschijnlijk. Hij blijft nog 1 nachtje en dat vond ie niet zo leuk, maar wil gewoon naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef Marrije het volgende:
ik heb zitten zoeken in de streamverslagen of het al duidelijk is wanneer harold weggaat....niks gevonden. Ook niks bekend?
Hij heeft nu de 'coach' rol een beetje gekregen. Niet echt bepalen wat er gebeurt maar de mensen aansporen .quote:Op maandag 20 januari 2014 13:05 schreef community het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar serieus. Hakim heeft een hele vreemde positie nu, hij is niet meer onderbaasje, maar hij is ook geen alpha. Hij zit wel continue de hele groep te bewerken en komt er voorlopig mee weg. Ik vermoed dat er ergens een moment komt dat iederen zich tegen hem keert.
soort raad van bestuur nuquote:Op maandag 20 januari 2014 13:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij heeft nu de 'coach' rol een beetje gekregen. Niet echt bepalen wat er gebeurt maar de mensen aansporen .
Volgens mij zijn zoontje?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Revanches het volgende:
Hij is knap? Wie bedoelen ze daarmee?
dat het kind een andere vader moet hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Revanches het volgende:
Hij is knap? Wie bedoelen ze daarmee?
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
happie heet nu knappie
Hier een kleine verwijzing daarnaquote:Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef Marrije het volgende:
Hoop dat ie op zijn moeder lijktquote:
Die kan er gelijk uit bij bezuinigingenquote:
omdat .........................quote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef community het volgende:
Waarom moeten nu alle vier streams op deze hufter met z'n kut post?
Speltip 3.....ren het hek uit richting Limburgquote:Op maandag 20 januari 2014 13:13 schreef Razor21 het volgende:
Speltip 2 voor Hakim : ga nu aan het bier!
Ik begin het reclameblok van Sony opeens heel erg te waarderenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef community het volgende:
Waarom moeten nu alle vier streams op deze hufter met z'n kut post?
Zo laat ik me niet bespeulen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
omdat .........................
uhm ..........................................
de kijker te laten zien dat Hakim een lieve kant heeft naast het steuken ?
echt welquote:
Nee, ik ben Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Sunshine1974 het volgende:
Wie had er nog meer post gekregen?
*snik*quote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef ericahysterica het volgende:
ff wat te eten maken dit wordt mij te veel, de brok ik muh keel snap je..?
aikequote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Sunshine1974 het volgende:
aikequote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Sunshine1974 het volgende:
Aikequote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Sunshine1974 het volgende:
Oh ja, please, doe het.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
happie kan niet wachten tot hij zijn zoon weer ziet.
laten wij als elite hem helpen![]()
![]()
op de laatste bladzijde een foto van haar met een jongere knappe nederlander zweaaiend naar Hakimquote:Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef community het volgende:
En dat ze dan op de laatste pagina vertelt watvoor rat hij niet is hè.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
op de laatste bladzijde een foto van haar met een jongere knappe nederlander zweaaiend naar Hakim
ik ben weg !
Snap je ?
Ok thanks, maar haar hoor en zie je niet. Hij eist het hele moment op en zij krijgt dus geen tijd om haar post te laten zien aan de anderen...quote:
Die ff haar oliebolletjes insmeert met wat gele room uit zn pudding buks. Kijk dat zou nu tv zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
op de laatste bladzijde een foto van haar met een jongere knappe nederlander zweaaiend naar Hakim
ik ben weg !
Snap je ?
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
Die ff haar oliebolletjes insmeert met wat gele room uit zn pudding buks. Kijk dat zou nu tv zijn
Dat doet de regie niet hijquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ok thanks, maar haar hoor en zie je niet. Hij eist het hele moment op en zij krijgt dus geen tijd om haar post te laten zien aan de anderen...
Telegraaf weerquote:Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef Inca het volgende:
Utopia: Van kwaad tot erger
van onze redactie
AMSTERDAM -
UTOPIA UPDATE - De Utopianen hopen in Utopia dé ideale wereld te creëren, maar de sfeer is er om te snijden. De mannetjes vechten elkaar de tent uit.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aad_tot_erger__.html
![]()
![]()
Dat krijgt hij nog op zijn bordje terug denk ik zo..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ok thanks, maar haar hoor en zie je niet. Hij eist het hele moment op en zij krijgt dus geen tijd om haar post te laten zien aan de anderen...
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Capaja het volgende:
Zoals hij over zn vrouw praat...........
Ze moet wel naar hem luisteren he ?
anders is tie niet uhm amused
(bij gebrek aan betere nettere woorden )
Wilma "Nuninga"quote:Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef Inca het volgende:
Utopia: Van kwaad tot erger
van onze redactie
AMSTERDAM -
UTOPIA UPDATE - De Utopianen hopen in Utopia dé ideale wereld te creëren, maar de sfeer is er om te snijden. De mannetjes vechten elkaar de tent uit.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aad_tot_erger__.html
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef ericahysterica het volgende:
Rienk lacht wat sociaal gewenst maar is de groep aan het scannen...
Had ik niet verwacht dat ik daar bij zou horen. Als ik de punten hoorde van andere mensen.quote:
Die maakt ze pas open na kantooruren...Prive he...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Sunshine1974 het volgende:
Oh Aike heb je jouw brief al open gemaakt? Vraagt iedereen na een half uur pas
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt ze pas open na kantooruren...Prive he...
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt ze pas open na kantooruren...Prive he...
ah leuk, je kreeg een email met gefeliciteerd je bent elite?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat ik daar bij zou horen. Als ik de punten hoorde van andere mensen.
Snot van Hakimquote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef ericahysterica het volgende:
Wat zou er op de pasta gaan? Zie iets groens bij jimmy
Ja dat geloof ik ook echt niet!!! Ik denk nog steeds dat ze liegt over haar leeftijd en 47 is!!!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef community het volgende:
Vanessa 37jaar. Dat kan toch niet. Dat kan TOCH NIET!? Zij is gewoon 50
nee hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef community het volgende:
Pesto? Het is in ieder geval opquote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef ericahysterica het volgende:
Wat zou er op de pasta gaan? Zie iets groens bij jimmy
ik kan het niet meer aanzienquote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef espri het volgende:
gatsie, vanessa schept het eten op en weer die duim erin
Ik kan dat ook haast niet geloven.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef community het volgende:
En dat kan niet als ze 50 is?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee hoor
gisteren bij het vuur hadden de mannen een gesprek
ruud zei ik kreeg allemaal vragen over me lul.
waarop gio zei ze wil ook steeds dat ik bij haar in bed kom liggen
hij zit te huilenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef espri het volgende:
potver, schakel ik over, zit paul goor zn neus op ta halen de hele tijd, ik zit te eten ja?
Die ziet er inderdaad ouder out dan 37quote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook echt niet!!! Ik denk nog steeds dat ze liegt over haar leeftijd en 47 is!!!
die spaart de saus voor zometeen op zijn pastaquote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef ericahysterica het volgende:
Paul tegelt snuivend..en hevig zijn neus ophalend.
Hij is ook aan het janken.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef ericahysterica het volgende:
Paul tegelt snuivend..en hevig zijn neus ophalend.
En dan nog.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook echt niet!!! Ik denk nog steeds dat ze liegt over haar leeftijd en 47 is!!!
Ook een ouwe geit wil wel eens een jong blaadje.quote:
nooit eten en streamen tegelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef espri het volgende:
potver, schakel ik over, zit paul goor zn neus op ta halen de hele tijd, ik zit te eten ja?
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nooit eten en streamen tegelijk
snap jequote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef ansjovissie het volgende:
De laatste keer dat Hakim zo zat te janken was bij de uitslag van de AD oliebollentest
Zijn pikkepijpertje moet janken, dan moet hij ook janken, snap je..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is er met Paul, hij loopt weg, gaat zitten, hoor hem sniffen en zie hem zijn ogen afvegen
[ link | afbeelding ]
hahaha oke, ik hou er rekening mee de volgende keerquote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hey gun die kanjer een momentjequote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is er met Paul, hij loopt weg, gaat zitten, hoor hem sniffen en zie hem zijn ogen afvegen
[ link | afbeelding ]
quote:
natuurlijk wel maar je zou denken dat iemand van 50 niet aan zo jong joche vraagt kom bj mij in bed.quote:
Kan ook stof zij he.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk wel maar je zou denken dat iemand van 50 niet aan zo jong joche vraagt kom bj mij in bed.
al is die verhouding 37 en gio ook vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |