Super relaxed. 100maal dankquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/n(...)2-1?ref=searchDetail
ik doe het 1 keer voor oke?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Super relaxed. 100maal dank!
je kan wel wat leuks krijgen, maar je moet wel moeilijk vroeg in de rij gaan staan, helemaal als het nieuwe cursistenjaar begintquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:15 schreef Etsu het volgende:
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/fietsenverkoop.aspx
Iemand hier ervaring mee?
Heb ik gemerktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan wel wat leuks krijgen, maar je moet wel moeilijk vroeg in de rij gaan staan, helemaal als het nieuwe cursistenjaar begint
vroeg pissen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oi... hoelaat stond je er? Moet over 2 weken ook eigenlijk..
stond om 7 u in de rij en was echt al vol.. begon met nummer 80 en ik was nr 124 dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oi... hoelaat stond je er? Moet over 2 weken ook eigenlijk..
Edit: 7 uur dus. Nvm.
hmm.. klinkt niet echt uitnodigendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
stond om 7 u in de rij en was echt al vol.. begon met nummer 80 en ik was nr 124 dus.
Om 9 uur pas naar binnen en om half 10 stond ik weer buiten
mja, dan heb je wel weer wat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm.. klinkt niet echt uitnodigendIk zal er nog wat nachtjes over denken. Haha
we zijn klaar. Je zal niks meer lezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word stiekem helemaal gek van de verbouwing/huizing van rene en patrick, ik lees alles overal.
T voelt alsof ik met ze mee verhuis.
PLS STAHP
Ooohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Albert86 het volgende:
Dus nu kan ik jullie echt gaan tegenkomen :p
Ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef Albert86 het volgende:
Zonder die 86 erachter voel ik me ook wel aangesproken hoor
De 3-0 overwinning maakt veel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter staat de wind niet op de Z-side vanmiddag. Mai.
mensen moeten toch vervoerd worden hequote:Op maandag 10 februari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
wat is dit nu weer voor achterlijk iets?
ik zou niet vervoerd willen worden in een bus die vanaf de buitenkant nogal debiel uitziet waarbij die bus in kleine straatjes moet en de korte bochtjes om moetquote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mensen moeten toch vervoerd worden he
Tsja, als die idioten geen tram willen moeten er andere oplossing gezocht worden hequote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet vervoerd willen worden in een bus die vanaf de buitenkant nogal debiel uitziet waarbij die bus in kleine straatjes moet en de korte bochtjes om moet
in Utrecht de normaalste zaak van de wereldquote:Op maandag 10 februari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
wat is dit nu weer voor achterlijk iets?
Dan wacht je op de volgende.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
ik zou niet vervoerd willen worden in een bus die vanaf de buitenkant nogal debiel uitziet waarbij die bus in kleine straatjes moet en de korte bochtjes om moet
In Utrecht is alles veel ruimer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in Utrecht de normaalste zaak van de wereld
klopt. Het is trouwens niet de eerste keer dat zo'n bus in Groningen heeft gereden. In 2006 heb ik er eens eentje gezien op lijn 15 als proef. Wel knap met straatjes als Munnekeholm, Brugstraat en A-straat.quote:
Daar doelde ik ook vooral opquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het is trouwens niet de eerste keer dat zo'n bus in Groningen heeft gereden. In 2006 heb ik er eens eentje gezien op lijn 15 als proef. Wel knap met straatjes als Munnekeholm, Brugstraat en A-straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |