SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Jep. Als ik boos ben dan heb ik het echt inderdaad. Zal wel iets Gronings zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Iwanius het volgende:
Middag Groningers. Jullie weten wel de landelijke media te behalen hè. Bedoel als jullie boos zijn dan zijn jullie ook echt boos.
De echte vraag is, als het gas op is... en dan? dan bestaat Groningen niet meer...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
werkgelegenheid is van ons afgepakt, gaswinning, en shit.
kostte het?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag anders een heel leuk Duits meisje meegenomen uit Groningen
ja, zijn we ook geweest, ze had nog nooit raamprostitutie gezien, hebben ze in Duitsland schijnbaar niet.quote:
Nieuwstad is een betere klassequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zijn we ook geweest, ze had nog nooit raamprostitutie gezien, hebben ze in Duitsland schijnbaar niet.
die zijstraat tussen t station en t museum zijn we langs gelopenquote:
Nog maar 30 jaar of zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die zijstraat tussen t station en t museum zijn we langs gelopen
En wat een baggerzooi dat De Slegte dicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |