Vanochtend, wakker en het zou een onderdelendag gaan worden.
half 12 in de auto, op naar rilland, de knalpot.
Daar het lijstje doorgegeven, remrevisiesets, remblokken, tankemblemen en oliesleutel.
Ondertussen nog een praatje gemaakt, lekker wat wijzer geworden en we mochten nog een kijkje nemen in de loods die ook nog vol stond met BMW's :}
Dat was dus al gezellig.
Daarna, door naar naar een andere gozer want die had nog een tankdop liggen, ook nog heerlijk een praatje mee gemaakt, weer wat wijzer geworden zoals over banden.
Maar we hadden alles, op naar huis.
Zo vrolijk als ik was, thuisgekomen, schroevendraaier in het slot en.......
Hij is open, maar dan....
![O4LfwGl.jpg]()
Kut, verroest, slecht, mogelijk lekkend, dus water in de tank, fuck.
Benzine direct afgetapt, rest dampt wel weg.
Naja, schroevendraaier erop, schroef 1 lam, goed begin.
Helaas, alle 4 de schroeven kapot gedraaid, dus dat zal uitboren gaan worden.
Naja, accu in de lader en dan maar de remklauwen gaan doen.
Remolie afgetapt, kabeltje los en reviseren maar.
Bouten zaten aardig vast, maar niks wat met goede kracht los te krijgen is.
En dat was inderdaad zo gedaan.
Klauw 1 eraf, het valt mee, zooi eruit, schoonmaken met remreiniger, schoonblazen en nieuwe keerringen erin.
En een uurtje later:
![yoMzEVD.jpg]()
Klauwen zijn klaar en kunnen aan de kant.
Dan maar door met de tank, schroeven doorgeboord en dop is eraf, zag er nog niet goed uit.
2 schroeven eruit weten te krijgen maar 2 andere zitten er nu nog in.
Broer gaat het maandagavond proberen met gereedschap ervoor, maar dat ligt nu dus stil.
Morgen gaan we maar de pomp en filter eruit halen en aan het blok verder, maar starten zit er voorlopig helaas weer even niet in.