Held!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En heeft zijn enige kans in dit leven voorbij laten gaan.
Back to the fapping board...
Land waar TS woont zijn bijna geen niggers en daar heb je allemaal helemaal gelijk in. Maar toch wat cultuur opsnuiven hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef Trollscience het volgende:
niks mis met hip hop, maar waarom zou je naar een optreden gaan? ik bedoel het grootste deel zijn gewoon samples of backing tracks en de cd is vaak beter geïntoneerd. om niet te spreken over het risico dat je neer wordt gehoekt als iemand je "nigger" hoort zeggen
Zeker! Die grap ben ik al een keer ternauwernood ontsnapt... Acht haar sinds vrijdag in staat condooms met gaatjes te geven enzo...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef Helsinki het volgende:
Wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet pas nadat ze met een zwangerschapstestje voor je neus staat te zwaaien omdat ze haar pil zogenaamd was vergeten. Ofzoiets.
Ok jij weet dit niet voor nietsquote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef Helsinki het volgende:
Wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet pas nadat ze met een zwangerschapstestje voor je neus staat te zwaaien omdat ze haar pil zogenaamd was vergeten. Ofzoiets.
Nog high van het weekend ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het woord niggers gebruiken als blanke.. Hoogstwaarschijnlijk heb je dit allemaal uit je dikke duim gezogen.
Nu gebruik je het woord weer. Je bent gewoon bang voor geslachtsverkeer.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nog high van het weekend ofzo?Ik gebruik het woord niggers niet. Ik antwoord op iemand die het woord gebruikt
Haha... Logica van een koequote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nu gebruik je het woord weer. Je bent gewoon bang voor geslachtsverkeer.
Je bent verdomme sinds 2008 al lid van Fok en je wilt beweren dat je de grootste neukbaas hier bent. Nou, zo werkt dat dus niet.quote:
Kijk anders naar m'n post geschiedenisquote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je bent verdomme sinds 2008 al lid van Fok en je wilt beweren dat je de grootste neukbaas hier bent. Nou, zo werkt dat dus niet.
Lukraak roepen dat het verzonnen isquote:
Sukkel, je liegt dat je barst. Pathetisch leugenaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lukraak roepen dat het verzonnen isNet zo productief als mensen die constant photoshop roepen
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sukkel, je liegt dat je barst. Pathetisch leugenaar.
Ga je kontje verkopen achter het station.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde gewoontes zoals jijquote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga je kontje verkopen achter het station.
Lees anders heel het topic... Herhalen word saaiquote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef porsche1 het volgende:
Wat is TS eigenlijk voor vent?
Als het een 5 is ga je toch niet eens mee met haar? Kom op zeg, beetje eigenwaarde heb je toch wel?
Ik heb de OP gelezen, dat is al heel wat. Normaal heb ik daar de tijd niet eens voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lees anders heel het topic... Herhalen word saai
Jij blij!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, dat is al heel wat. Normaal heb ik daar de tijd niet eens voor.
Ja.quote:
Je hoort zo wel eens van die verhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok jij weet dit niet voor niets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |