Jezus tering, kerel ben je dom?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom zou een 5 niet sociaal leuk kunnen zijn? Volgens mij al een theorie die in jouw hoofd rondzwerft om te beginnen.... Dat je je pener niet in iemand wil steken betekent niet dat het sociaal niet gezellig kan zijn of uiteindelijk meer op kan leveren...
En dan bedoel ik dus, eventuele leuke vriendinnen of kwa werk en dat soort dingen... Geen contact met een meid willen omdat ze een 5 is
Snap je het nou echt niet of doe je nou net of je het niet wil snappen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus tering, kerel ben je dom?
Het gaat toch om deze 5?
En inderdaad waarom met lelijke 5'enals er ook leuke 7's zijn.
Beetje rare actie van je, helemaal als je zoveel chickies hebtmaar ja zullen ook wel 5'en of minder zijn.
Dus nu op naar de volgende 5?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of doe je nou net of je het niet wil snappen?
Als ze de 2e keer dat ik haar ontmoet zo desperate gaat doen en daarvoor alles normaal was wat is er dan zo vreemd aan? Kan ik er wat aan doen dat ze vrijdag doordraait...
Hoe kom je aldoor aan die conclusies?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Sociaal geen probleem... Maar jij snapt schijnbaar de waarde van een sociaal netwerk niet...
Aan jou manier van reageren. Da's niet zo moeilijk... Maar hoe was dat gezegde ook alweer... Oh ja... De pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kom je aldoor aan die conclusies?
Het is: "jouw manier".quote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Aan jou manier van reageren. Da's niet zo moeilijk... Maar hoe was dat gezegde ook alweer... Oh ja... De pot verwijt de ketel...
Maar de lol is er nu wel af voor mij en mijn e-penis genoeg op je tafel geslagen dus
Jij meent ook mijn psyche, gewoonten en prioriteiten te kennen:quote:Op maandag 20 januari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is: "jouw manier".
Zeer knap van je, dat je aan de hand van een forumgebruiker die een paar reacties plaatst zijn psyche, gewooonten en prioriteiten weet
Je bent er klaar mee omdat je uitgelult bent zeg maar? meest makkelijke manier om het af te kappen idd... en helemaal door te melden dat je 'gewonnen hebt'. Er is geen winnen en verliezen op internet, vriend.
Maar als dat wel zo was, dan neig jij meer naar verliezen, met je 5
Jonge dit begint echt te zielig te wordenquote:TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5
Nee hoor? ik zeg alleen dat je stoer doet dat je genoeg chickies hebt maar wel een heel betoog over een mentaal gestoorde 5. Jij maakt verder allemaal conclusies over mij door wat ik hier type.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jij meent ook mijn psyche, gewoonten en prioriteiten te kennen:
[..]
Jonge dit begint echt te zielig te worden
Quote even waar ik zeg dat ik heb gewonnen?Alweer een conclusie van meneer.
En wat probeer je nou constant te kloten met die 5? Denk je dat je me daarmee raakt ofzo?
Maar verderEn ik heb nu echt m'n zegje wel gedaan
Maar waarom ging je nou met die gestoorde helemaal mee op sleeptouw? Uit de OP haal ik niet dat het verder zo gezellig is met haar of zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja hoor! Voor volk en vaderland dan maar
Omdat ik zoals ik al zei niet de beroerste ben om sociale contacten er op na te houden en als ze wat vriendinnen mee neemt... Who knows? Daar komt bij dat de 1e keer best wel gezellig was... Was verder niet met haar op sleeptouw... Was met eigen auto daar en ook nog wat andere bekenden die er ook waren.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom ging je nou met die gestoorde helemaal mee op sleeptouw? Uit de OP haal ik niet dat het verder zo gezellig is met haar of zo.
Kan ik me ook niet voorstellen trouwens, als ze je gelijk naar je sterrenbeeld gaat vragen.
Haha nee. Groep van 5 jongens juist eerder.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Verder is het ook nooit verkeerd om met een groep meiden bij zo een event te zijn als enige man. Meiden zijn toch competitief ingesteld. Want zeg nou zelf. Jij zou ook eerder op een man stappen die met wat meiden rondhangt dan een groep van 5 jongens...
Verschil moet er wezen en dan sta wel je stevig in je schoenen voor een meidquote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee. Groep van 5 jongens juist eerder.
Hoezo? Daar valt veel meer te winnen dan bij die jongen met bitches om zich heen hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen en dan sta wel je stevig in je schoenen voor een meid
Tuurlijk is een groep jongens makkelijker...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Daar valt veel meer te winnen dan bij die jongen met bitches om zich heen hoor.
En heeft zijn enige kans in dit leven voorbij laten gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |