Je bent zoquote:Op maandag 20 januari 2014 04:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooooo
Ik moest even zoeken waar je het over had. Ik had niet op de naam van degene waarop ik reageerde gelet
Ik kende 'm niet, maar ik ben helemaal zen atm
Veel x 'ik'
Hahahaha ik kende die gast serieus nietquote:Op maandag 20 januari 2014 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent zoals je de vermoorde onschuld speelt
'Kennen' is ook te veel eer. Ik lees de visitekaartjes en wens geen kennismaking.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahahaha ik kende die gast serieus niet
Gewoon af en toe even uitschelden dan. Een beetje wat ik standaard doequote:Op maandag 20 januari 2014 04:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Kennen' is ook te veel eer. Ik lees de visitekaartjes en wens geen kennismaking.
De meeste streamers zijn nog erger dan de ergste realifesoapies hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:30 schreef Blackprinces het volgende:
Nou in de sc hoef je voortaan ook niet meer te zijn.
In de cos zeiken ze tenminste utopianen uit.. Hier dus streamers afzeiken?
Muissiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was nog niet zo lang geleden. Ik gebruikte dat toffe ding nog vaak.
gatverdegatverquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef GekkePoes het volgende:
Die hoofdluizen zijn nog best wel groot
[ afbeelding ]
Van je icoontje? of een ander soort gifje ?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wie wil er ff een mooi Elite gifje voor mij maken?
Liefst van icoontje, met iets extra's voor Elitequote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Van je icoontje? of een ander soort gifje ?
Je zit er vast erg mee.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Liefst van icoontje, met iets extra's voor Elite
Lastig te zien héquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb de utopia elite stempel er een beetje vaag op gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |