Dat doe ik absoluut niet. Maar als je aankomt met 'je komt hier binnen met' .. Dan voelt het achter mijn oren iets droger, vrees ik..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.
Ja, heb ik me ingeschreven voor Utopia?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.
Ho stop, zet mij er even niet tussen. Als jullie een bitchfight willen, doe het lekker saampjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ze houdt zo te zien wel van negatieve aandacht, misschien heeft ze zich ook al ingeschreven voor Utopia.
Geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, heb ik me ingeschreven voor Utopia?
Wat lul je dan?quote:
Je voldoet aan je eigen zinnen "wat ik hier lees wat jullie over anderen schrijven, 24/ 7"quote:
Ik was al thuis, slaap lekkerquote:
welneequote:Op maandag 20 januari 2014 03:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voldoet aan je eigen zinnen "wat ik hier lees wat jullie over anderen schrijven, 24/ 7"
In de SC mag ik je naar je nest sturen? Ksstttt!quote:
Stil zijn en toekijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:47 schreef chufi het volgende:
Als man soms niets meer te zoeken hier...
Zolang het geen formaat Jimmie is heeft niemand interessequote:Op maandag 20 januari 2014 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stijfje, geef maar toe.
Ik lig vredig tv te kijken johquote:Op maandag 20 januari 2014 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stijfje, geef maar toe.
Op een watte?quote:Op maandag 20 januari 2014 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Als jij nog kunt reageren op een Arnie Alberts.. dan lig je echt vredig..
Iwanus en Alberts staan bij mij op een hoog 'Utopia' gehalte.. Brullen, schreeuwen, gaat nergens over.. Maar for the real shit worden ze niet uitgenodigd.. Om on topic te blijvenquote:
oooooooquote:Op maandag 20 januari 2014 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iwanus en Alberts staan bij mij op een hoog 'Utopia' gehalte.. Brullen, schreeuwen, gaat nergens over.. Maar for the real shit worden ze niet uitgenodigd.. Om on topic te blijven
Ik 'ben' de real shitquote:Op maandag 20 januari 2014 04:15 schreef mootie het volgende:
Zolang ik maar voor de real shit ben uitgenodigd, vind ik het best. Wat jij, Hu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |