😘quote:Op maandag 20 januari 2014 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens gewoon FOK!smileys? Zometeen kom je nog met glitterplaatjes.
Ik heb niks te vechten. Ik zat in 2000 op fora en ik vond er geen klooi aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha, naja niet eenzaam
Maar het is beter dan stilte of iets wat je moet volgen. Gewoon geouwehoer zonder dat je je daar zelf voor hoeft in te spannen
[..]
Kom vechten dan
Ik zie alleen maar lege blokjesquote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
😘
Glitterplaatjes zijn wel weer heel anders.
Jij kunt er ook uit gestemd worden bij de komende nominaties? Je ergert me meer dan nietszeggende Billy met haar methhead.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
😘
Glitterplaatjes zijn wel weer heel anders.
Hahaha. Dit bedoel ik nou. 😂😂😂😂😂 Ik weet het niet: ken haar niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou me ook kapot schamen met zo'n kop.. Maar zij meldt zich aan, ik niet. Hoe vreemd is het dat er over haar gesproken wordt?
Meeeeeeeeeeeeeeh FOK! heeft ook een IRC-server/kanaal maar daar is weinig aanquote:Op maandag 20 januari 2014 03:28 schreef community het volgende:
[..]
Ik heb niks te vechten. Ik zat in 2000 op fora en ik vond er geen klooi aan.
Ik zit sinds die tijd altijd op IRC.
Maar goed, echt heel erg vriendelijk ben je niet. Geef toe.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kunt er ook uit gestemd worden bij de komende nominaties? Je ergert me meer dan nietszeggende Billy met haar methhead.
Maak er eens een screenie vanquote:Op maandag 20 januari 2014 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie hele stupide smileys.![]()
Wees maar blij met je blokjes.
(Sjips)
De rest is ook leeg.quote:
Hihihihahaha, dat weet ik nu wel, verder nog iets, plakje worst, lege flessen ingeleverd, airmiles?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha. Dit bedoel ik nou. 😂😂😂😂😂 Ik weet het niet: ken haar niet.
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeh FOK! heeft ook een IRC-server/kanaal maar daar is weinig aan
Vriendelijk zijn is hopelijk geen pré hier? Daar word ik niet voor betaald.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, echt heel erg vriendelijk ben je niet. Geef toe.
True, maar FOK! heeft alleen http://irc.fok.nl/quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef community het volgende:
[..]
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.
Heintje was sneller klaar met zijn afscheidstournee.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef community het volgende:
[..]
ZO hard als het gaat in COS soms zou het wel fijn zijn.
Het wordt er niet leuker op als iedereen je uitkotst natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn is hopelijk geen pré hier? Daar word ik niet voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |