jaquote:
De eerste 30 min waren doorbijten. Daarna dacht ik he dit is tof. En bij afl 2 zat ik er al helemaal inquote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben net twee weken geleden begonnen met kijken.
Ook leuk en spannend!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef BBQSausage het volgende:
Binnenkort ook maar Lost gaan kijken dan.
wat is erquote:
Heb je hem helemaal gezien? zo ja check spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, sowieso even wennen aan het verhaal, maar dan ben je opeens hooked, en wil je alles gewoon zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De eerste 30 min waren doorbijten. Daarna dacht ik he dit is tof. En bij afl 2 zat ik er al helemaal in
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal gezien? zo ja check spoilerNee, alleen seizoen 1. Het wordt mij allemaal wat te uitgekauwd op een gegeven moment, had in seizoen 1 al soms van meh. Vertel eens (in spoiler) hoe het einde is dan? Ben wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je hetero.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb breaking bad niet gezien, wat nu?
Ik ga niks spoileren. Dan heb ik liever dat je het zelf opzoekt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, alleen seizoen 1. Het wordt mij allemaal wat te uitgekauwd op een gegeven moment, had in seizoen 1 al soms van meh. Vertel eens (in spoiler) hoe het einde is dan? Ben wel benieuwd.
Had ik al gedaan eens, vind het vaag.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga niks spoileren. Dan heb ik liever dat je het zelf opzoekt.
Kijken!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb breaking bad niet gezien, wat nu?
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doenquote:
Het was voor mij ook vrij lastig en ik heb de serie zelfs helemaal gezien, kun je nagaanquote:Op maandag 20 januari 2014 02:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Had ik al gedaan eens, vind het vaag.
cosmo de huismanquote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doen
nu nog een vrouw hond 2 kinderen en een auto en mijn leven is compleetquote:
Allemaal tegelijkertijd?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |