gaaf!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)videofuckskills.html![]()
![]()
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar. Maar dan hoort er toch iig begeleiding te zijn?
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.
Weet ik veelquote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
je kunt hem even stopzetten en dan later verder gaan. Het zijn allemaal slimme visuele trucjes, en niet ge edit.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
Euhm jaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?
Sowieso zure kuttenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer eens tijd voor een KLB-pauze. Gaat alleen maar over Pokémon, wijven en communisme.
Nou ja, vroeger was het nog wel leuk vermaak soms, nu is het gewoon enkel bagger.quote:
Uah da's hetzelfde met ONZquote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger was het nog wel leuk vermaak soms, nu is het gewoon enkel bagger.
Goed punt wel jaquote:
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer eens tijd voor een KLB-pauze. Gaat alleen maar over Pokémon, wijven en communisme.
Heeft ze van jouw moeder geleerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
Je moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |