Ehm topic verkeerd gelezen? Het gaat niet over TS tochquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
R&P / Verschil in iq bandbreedtes zmlk en praktijkonderwijs
Ja, wel. Kijk maar naar z'n andere topicsquote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ehm topic verkeerd gelezen? Het gaat niet over TS toch
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, wel. Kijk maar naar z'n andere topics
Hij heeft het soms ook over 'ik'.
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?quote:
Zou het verantwoord zijn als die mensen loners worden/werden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?
Ja da's ook weer waar. Maar dan hoort er toch iig begeleiding te zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het verantwoord zijn als die mensen loners worden/werden?
gaaf!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)videofuckskills.html![]()
![]()
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar. Maar dan hoort er toch iig begeleiding te zijn?
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.
Weet ik veelquote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
je kunt hem even stopzetten en dan later verder gaan. Het zijn allemaal slimme visuele trucjes, en niet ge edit.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
Euhm jaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?
Sowieso zure kuttenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer eens tijd voor een KLB-pauze. Gaat alleen maar over Pokémon, wijven en communisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |