Bedankt voor je liefde.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
Naar ventje en je eigen verjaardag aankondigen![]()
Debiel.
Happy birthday anyway [ afbeelding ]
Ik geef je ook een knipoog en die staat niet vast.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je liefde.![]()
Irl ben ik heel aardig hoor.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef je ook een knipoog en die staat niet vast.
Ja dan geloof je me lekker niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dan geloof je me lekker niet.![]()
![]()
Pics, alles.
ik weet niet eens of je een man of een vrouw bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 'The Dude'quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik weet niet eens of je een man of een vrouw bent
Dank u. Doe het graag, en als anderen het ook leuk vinden is dat mooi om te horen. Zonder jullie zou ik Utopia niet trekken.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef Miek37 het volgende:
Baconbussiiieee, gefeliciteerd en dank voor al die mooie Caps en de grijns op m'n smoelwerk nav je commentaren!![]()
Grazi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |