Ik had vanmiddag bezoek van iemand die woningruil wilde doen. Die volgt het alleen op TV.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is de compilatie van de hele afgelopen week.
Met dr pusvinger..quote:Op maandag 20 januari 2014 00:57 schreef community het volgende:
[..]
Oja dat restaurant![]()
![]()
Ze kan nog niet eens een volldig diner op tijd op tafel krijgen.
Zou het iets uitmaken?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Met dr pusvinger..
Kan ze niks aan doen maar tis niet echt uitnodigend om er te gaan eten..
Ik zou d'r wel heen willen, maar alleen om een stapeltje uitgeprinte COS's onder de tafel te plakken. Het eten gooi ik dan wel in de plantenbak.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou het iets uitmaken?
De bezoekers zijn of mediageiltjes die op de stream willen komen, of bekenden. Die maakt het geen fluit uit.
True. Die staan er niet eens bij stil.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou het iets uitmaken?
De bezoekers zijn of mediageiltjes die op de stream willen komen, of bekenden. Die maakt het geen fluit uit.
Waarschijnlijk is dat Emil.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:10 schreef community het volgende:
Wie loopt d'r zo hard te zagen, al een kwartier?
Klopt, maar Emil is dé snurker van het stel.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de 360 Cam is het minder... Ti's maar welke mic, je onder welke stream zet..
Ja! Mannen van de radio kenner gespot.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er moet er eentje gewoon ff voor de rest van het geld aubergines bestellen.
Beetje ruzie op gang brengen
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Mannen van de radio kenner gespot.
Ik vind dat echt heel sneu. Daar moet hij overdag toch wel last van hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:02 schreef community het volgende:
En Ruud schrikt weer wakker en kijkt overal om zijn bed.
Kweetnie, denk dat het wel meevalt. Ik vind het vooral curieus dat hij direct opspringt zodra hij wakker wordt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel sneu. Daar moet hij overdag toch wel last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |