abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135705098
Hallo

Sinds begin 2014 is de loreal studio indestructible wax niet meer verkrijgbaar in de schappen, zowel bij kruidvat als etos. Iemand die weet hoe dit komt en of het nog ooit weer verkrijgbaar is?

pi_135705245
Misschien dat je even nog bij de Trekpleister of zo moet kijken, maar meestal verkopen ze het niet meer als het bij allebei de winkels niet ligt en er geen plek in de schappen leeg is
pi_135705309
Was hier een paar maanden geleden ook weg, nu is het weer terug. Op bol.com kon je het ook altijd bestellen.

Het is wel echt troep trouwens die je nauwelijks uit je haren krijgt :'). Als mijn voorraad op is ga ik weer over naar iets anders dat ik toen als tussenoplossing had en eigenlijk veel beter werkt.
pi_135705395
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Was hier een paar maanden geleden ook weg, nu is het weer terug. Op bol.com kon je het ook altijd bestellen.

Het is wel echt troep trouwens die je nauwelijks uit je haren krijgt :'). Als mijn voorraad op is ga ik weer over naar iets anders dat ik toen als tussenoplossing had en eigenlijk veel beter werkt.
Dus het is niet officieel uit de productie gehaald?
pi_135705489
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:45 schreef Muzje het volgende:

[..]

Dus het is niet officieel uit de productie gehaald?
Weet ik niet, werk niet bij L'Oreal man
pi_135705821
Ik heb nog een potje staan wat nagenoeg vol is. Slecht spul vond ik het. :+
pi_135705864
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb nog een potje staan wat nagenoeg vol is. Slecht spul vond ik het. :+
licht er ook aan wat voor haar type je hebt. Bij mij werkt deze wax perfect (kleine hoeveelheid)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')