Total Power Exchange.quote:
Wat ga je krijgen?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Dus dan beheerst de dom eigenlijk het hele leven van de sub. Niet alleen op seksueel gebied, maar ook wat voor kleding diegene aandoet. Wat voor kleur ze haar haar verft. Wat voor auto ze koopt. Hoe extreem je het maar kan bedenken
oh sorry, heb ik er eentje geskiptquote:
Is het raar om dat van te voren al te weten?quote:
hallonquote:
Nope, maar ze vragen me al 2 maanden wat ik wil en ik heb echt geen fucking ideequote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het raar om dat van te voren al te weten?
Het is behoorlijk extreem ja. Kan me niet voorstellen dat diegene die ervoor kiest dan de submissve person te zijn niet aardig wat issues heeftquote:Op maandag 20 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die dat exchange doen vind ik toch redelijk debiel
Wist het ook niet dit jaar. Dus heb m`n kamer maar laten verbouwen en tweepersoonsbedquote:Op maandag 20 januari 2014 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, maar ze vragen me al 2 maanden wat ik wil en ik heb echt geen fucking idee
Ah, duidelijk. Trouwen is eigenlijk precies hetzelfde; dan bepaald de vrouw ook steeds meer het leven van de manquote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Total Power Exchange.
Dus dan beheerst de dom eigenlijk het hele leven van de sub. Niet alleen op seksueel gebied, maar ook wat voor kleding diegene aandoet. Wat voor kleur ze haar haar verft. Wat voor auto ze koopt. Hoe extreem je het maar kan bedenken
daddy isuuesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is behoorlijk extreem ja. Kan me niet voorstellen dat diegene die ervoor kiest dan de submissve person te zijn niet aardig wat issues heeft
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist het ook niet dit jaar. Dus heb m`n kamer maar laten verbouwen en tweepersoonsbed
ik je neusquote:Op maandag 20 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''voel je je al jarig?"
Nee. Waar moet ik dat voelen dan?
Heb je een vriendin?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''voel je je al jarig?"
Nee. Waar moet ik dat voelen dan?
Jammer. Anders had ze je een lekkere ****beurt kunnen geven als cadeautje. Dan had je het in ieder geval ergens gevoeld.quote:
inquote:
Wat een ongepaste taal. Die jongen is nog ver minderjarig.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ze je een lekkere ****beurt kunnen geven als cadeautje. Dan had je het in ieder geval ergens gevoeld.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ze je een lekkere ****beurt kunnen geven als cadeautje. Dan had je het in ieder geval ergens gevoeld.
Ach, Tante Corry zegt hezelfde alleen dan aan basisschool-leerlingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een ongepaste taal. Die jongen is nog ver minderjarig.
Oepsquote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
bequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
inderdaad. wat een mongool.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef badschaap het volgende:
hahaha die typisch is echt een kneusje.
doe normaalquote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef badschaap het volgende:
hahaha die typisch is echt een kneusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |