rt.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij brengen het eten op tafel en hun maar profiteren gvd
nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
badschaap heeft altijd lekker veel inhoud
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef badschaap het volgende:
maar ik heb over een aantal jaar wel meer geld dan hij ooit zal hebben/ een vriendin die hij toch nooit kan hebben, een huis, een baan
WOW!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
rt.
Dat kereltje.
Ach als hij zich blij voelt door jongere mensen uit te dagen, so be it.
maar ik heb over een aantal jaar wel meer geld dan hij ooit zal hebben/ een vriendin die hij toch nooit kan hebben, een huis, een baan. Of te wel typisch is je standaard autist die niks kan/wil
Ik hoop ook echt heel erg dat jij een troll bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
rt.
Dat kereltje.
Ach als hij zich blij voelt door jongere mensen uit te dagen, so be it.
maar ik heb over een aantal jaar wel meer geld dan hij ooit zal hebben/ een vriendin die hij toch nooit kan hebben, een huis, een baan. Of te wel typisch is je standaard autist die niks kan/wil
Niet gek om zo´n denkwijze te hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt heel erg dat jij een troll bent.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk mensen op hun mentale aandoening aanvallen.
Typisch ik houd ondanks je gebreken nog altijd van je hoor
altijdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Typisch, kan je mij moed inpraten?
Zeg mij dat jij wel eens totaal niet hebt geleerd voor een tentamen, en het tentamen tóch hebt gehaald. En vertel er eens details bij.quote:
Ik heb ooit wel eens de hele nacht doorgehaald en daarna gelijk naar school gegaan voor een examen die ik foutloos haaldequote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zeg mij dat jij wel eens totaal niet hebt geleerd voor een tentamen, en het tentamen tóch hebt gehaald. En vertel er eens details bij.
Iemand anders ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
zo zo, stoer hoor.quote:
ik vind jou erg stoerquote:
Nee, echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens de hele nacht doorgehaald en daarna gelijk naar school gegaan voor een examen die ik foutloos haalde
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |