Ik ben voorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef Loj het volgende:
En je laatste, zullen we dat afspreken
Haal trouwens m'n nod er maar uit hoor...staat zo raar!
Geen idee wanneer ik ooit weer ongesteld ga worden...
seks of chocolade?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de sterkte, maar heb iets gevonden dat helpt
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
seks of chocolade?
Oh en met wat je schreef. Ik gok op een ei!
Eens!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Had je al laten staan Cygne, maar laten we afspreken dat je naam er zo snel mogelijk uitgaat![]()
Nachtdienst?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:38 schreef Loj het volgende:
Kan heel goed slapen, maar kan niet slapen
Wakkere baby....quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nachtdienst?
Ik heb in elk geval voor elkaar gekregen dat ik kan Fokken op mijn mobiel, dus dat is al heel wat.
dit. En wat maakt het uit als er nog 1 iemand tussen staat met streepjes, of bestudeer jij die lijstjes dagelijks uitvoerig?quote:Op maandag 20 januari 2014 07:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
LuDann, volgens mij moeten we de lijstjes niet ingewikkelder maken dan nodig.
daar ging mijn koffiequote:Op maandag 20 januari 2014 10:12 schreef LuDann het volgende:
Oké, oké, goed punt iedereen. Ik zeg al niks meer.![]()
@Loj: wel een leukere reden om wakker te zijn dan werk (hoewel dat ook een soort nachtdienst is)
Voor de dames die al kinderen hebben: hoe gaat dat in het begin met slapen? Ik hoor alleen maar horrorverhalen, maar hoe erg is het precies? Twaalf keer per nacht eruit of maar vier?
Ik was zelf trouwens een huilbaby, tot mijn moeder mij op mijn hoofd liet vallen.
Verschilt heel erg per kind. Wij hebben maar heel weinig spooknachten gehad en dat was alleen bij ziekte. Ze kwam al heel snel voor 1 nachtvoeding (dan sliep ze dus vanaf 19:00 tot 03:00, drinken en weer slapen tot 07) en dat duurde tot ze 7 maanden was, toen sliep ze door.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:12 schreef LuDann het volgende:
Oké, oké, goed punt iedereen. Ik zeg al niks meer.![]()
@Loj: wel een leukere reden om wakker te zijn dan werk (hoewel dat ook een soort nachtdienst is)
Voor de dames die al kinderen hebben: hoe gaat dat in het begin met slapen? Ik hoor alleen maar horrorverhalen, maar hoe erg is het precies? Twaalf keer per nacht eruit of maar vier?
Ik was zelf trouwens een huilbaby, tot mijn moeder mij op mijn hoofd liet vallen.
Wow, dat klinkt alsof jullie erg veel mazzel hebben gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 10:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per kind. Wij hebben maar heel weinig spooknachten gehad en dat was alleen bij ziekte. Ze kwam al heel snel voor 1 nachtvoeding (dan sliep ze dus vanaf 19:00 tot 03:00, drinken en weer slapen tot 07) en dat duurde tot ze 7 maanden was, toen sliep ze door.
Herkenbaar an sich.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef Risu het volgende:
Mijn moeder zegt ook steeds dat die gebroken nachten niet nodig zijn, dat je gewoon 's avonds nog een voeding moet geven en dan slapen ze wel door. Nou, ik weet niet of ik dat al zo snel wil hoor. Lijkt me zo eng. Ze heeft het dan over 11 tot 7 ofzo. Ik zeg gewoon ja, nee en amen en doe vervolgens wat ik zelf wil. Zoals altijd.
Een huilbaby ben ik wel een beetje bang voor. Mijn man was er zo een. Maar weet niet waar dat door kwam natuurlijk, dus wie weet valt het bij ons wel mee allemaal.
Temperatuur nog steeds hoog vanmorgen. Gek, misschien is eisprong dan toch al geweest, want hij is wel laag geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |