Kan iedereen voor zichzelf bepalen toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Met zulke lompe zolen eronder? Hoop niet dat ze je werkelijk wilt kopen.
Ik ben een barmhartige samaritaan, ik probeer hem te beschermen tegen het kopen van lelijke schoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan iedereen voor zichzelf bepalen toch?
Ik vind ze wel mooi.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben een barmhartige samaritaan, ik probeer hem te beschermen tegen het kopen van lelijke schoenen.
Erkenning voor het maken van de poll.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoezo is sonnyspek een optie in deze poll?
Je verbaggert TS zijn topicquote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Erkenning voor het maken van de poll.
Hem niet beschermen tegen zulke schoenen zou pas niet kunnen, jij wilt hem uit puur leedvermaak gewoon laten rondlopen op deze gedrochten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou jij begon met een opmerking die absoluut niet door de beugel kon.
Ik vind ze wel aardig en een groot deel is het met mij eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hem niet beschermen tegen zulke schoenen zou pas niet kunnen, jij wilt hem uit puur leedvermaak gewoon laten rondlopen op deze gedrochten.
Hoe dan? Je vraagt zijn ze lelijk of mooi? Je kan antwoorden met ja of neequote:Op zondag 19 januari 2014 22:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind ze wel aardig en een groot deel is het met mij eens.
Nee=Niet kopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe dan? Je vraagt zijn ze lelijk of mooi? Je kan antwoorden met ja of nee? Hoe geeft dat duidelijkheid dan
.
Ik sta voor met 5-3, en je hebt 3 respects voor je pollquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee=Niet kopen.
Ja=Wel kopen.
Duhhh.
Had ik gezegd dat die 3 respects ook als een 'ja' tellen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik sta voor met 5-3, en je hebt 3 respects voor je poll
Ben ik wel van plan, als ik weet welk merk het is.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Met zulke lompe zolen eronder? Hoop niet dat ze je werkelijk wilt kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |